czwartek, 27 września 2012

mini zakupy :-)

Hej :-)



Wpadłam dziś na szybko do Rossmanna, dosłownie na chwilę (ach, te karty postojowe). Potrzebowałam kilku niezbędnych produktów do włosów.





od lewej: Go Blonder z Johna Friedy (ok. 60 zł), żel w spray'u zwiększający objętość z Pantene (ok. 13-14 zł) i suchy szampon z Isany (ok. 10 zł). 




Produkt Go Blonder znam dobrze, byłam bardzo zadowolona i dlatego do niego wróciłam. Mam ochotę na jeszcze jaśniejsze włosy!


Odkąd wygoliłam tył głowy, moje włosy zaczęły się dziwnie układać i mam wrażenie, że są lekko przyklapnięte. Chciałam upolować jakąś fajną piankę zwiększającą objętość, ale absolutnie nic nie wpadło mi w oko. Boję się, że po tym żelu w sprayu z Pantene włosy będą posklejane, ale wzięłam go, bo był przeceniony :-) Miałyście go może? 



Na suchy szampon czaiłam się już długo. Oprócz tego z Isany (wziełam, bo był najtańszy;) widziałam także suche szampony z Fructis i Syoss. Póki co wiem tyle, że ten z Isanki bardzo ładnie pachnie ;-) 





kupiłam sobie też portfel :-) ten z Reportera zauroczył mnie kolorem (limonkowym?). Poza tym jest bardzo funkcjonalny, nie za duży, a mieści w sobie wszystkie potrzebne rzeczy ;-)



ach, zakupy... ;-)))))))


buziaki,


Asia

31 komentarzy:

  1. Ten go blonder w niemczech kosztuje 6 euro :) Dziwie się że taka wielka przebitka jest w polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie gadaj ?? zabiłaś mnie tym newsem :-((((

      Usuń
    2. Na Allegro Go Blonder jest za około 30 zł :)

      Daj potem znać jak się sprawuje ten suchy szampon z Isany :)

      Usuń
    3. ja jak zwykle sierota ;-) ok,dam na pewno :)

      Usuń
    4. Moim zdaniem nie masz czego żałować- na Allegro roi się od podróbek, tak przynajmniej masz oryginalny produkt.

      Usuń
    5. Potwierdzam. W Niemczech w DMie jest po 6 Euro, w niemieckim Rossmannie 8 Euro. Ja tez go kupuję w Niemczech- teraz jadę 20.10 do Niemiec i kupię sobie dwie butelki : ))) Nie wiem dlaczego u nas tak drogo- no tak przeciez my tak duzo zarabiamy.

      Usuń
  2. nic dziwnego że masz włosy takie oklapnięte, jak zgoliłaś ich tyle. po prostu objętość jest wtedy mniejsza :P

    Daj znać jak się sprawuje ten spray :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten szampon z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten szampon z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam piankę z Isany pomarańczową do włosów kreconych (mam proste ;P), włosów po niej jest więcej - może i u Ciebie by się sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pardom, byłam wyjechana, więc coś mnie ominęło. Co to znaczy - "wygoliłam tył głowy"? czy ja mogę ten tył zobaczyć? I przy okazji, jakoś nie miałam do czego nawiązać, ale mignęłaś mi w gdanskiej Bershce przy kasie, co to urlopowałaś na wybrzezu. Ja leciałam na trening i byłam spóźniona już (spóźnialscy won do ostatnich rzedów), więc tylko zajarałąm się Twoją szybką migawką. Krótko - Asiu, you shingin' like a star, cytując klasyka :). Byłaś troche jak z innego świata - totalnie wyluzowana, z zajebiście zrobionym okiem, w jakichś kolorowych leginsiakach. Z bardzo przystojną panią, któej dawałas do powąchania jakiś zapach (Szit, czy ja wychodzę na stalkera?). Generalnie - na żywo madame Kiediska jest jeszcze bardziej do zjedzenia niż w youtubie. Jak mnie takie laski wpieniają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bejbe, kliknij sobie niżej, wrzuciłam fotki bez "tyłu", post 'nowa fryzura' ;-)))) tym postem sprawiłaś, że ten jakże lipny dzień będzie kozacki :-))) dzięki!!!!

      Usuń
    2. O ślepa jestem jak kret - nie zauważyłam wczoraj tej notki z fotkami fryza. I może dobrze, bo bym się na wieczór zdenerowowała i musiała brać leki na nadciśninie. Dziś jest niskie, więc zamiast kawy Twoje zdjęcia. że tak powiem - idź w cholere - masz bajerancko rasową linię karku, a golonko (yyy/?) jeszcze bardziej to uwydatniło. Teraz to tylko blondera walnąć i nosić dekolty tylnie. Ech i ach.

      Usuń
  7. ten suchy szampon jesli chodzi o działanie świetny , tylko niestety trzeba uważać z ilością, jestem brunetką i lekko było go widać, ale ci którzy nie maja pojecia o suchych szamponach pewnie nawet by nie zauważyli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam trzy te szampony suche wymienione przez Ciebie i Isana to super wybór. Naprawdę dobry. Fructis to tragedia - nie robi nic i dla mnie bubel. Syoss - jest nie najgorszy ale drugi raz nie kupię. Isana jest bardzo ok. Nie pobija Batiste ale z dostępnych w PL naprawdę super.
    Fajny portfel, ale dla mnie za mały. Jestem właśnie w trakcie szukania porządnego portfela - ale jak na razie wszystkie za małe albo badziew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo kończy mi się suchy szampon- Kupię Isanę : ))

      Usuń
    2. Też mogę potwierdzić, że Fructis to jakaś porażka. Nie działa nic a nic.

      Usuń
    3. Najlepszy jest Batiste! Na allegro 200ml za ok 20zł i można wybierać w fajnych zapachach :D

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje wpisy/filmy zakupowe :D Czekam aż jakiś wgrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten żel w sprayu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel bardzo przyciągający wzrok :) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny portfel :) koniecznie musisz napisac recenzję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa efektów rozjaśniania. i wow, byłaś w telewizji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny portfel szkoda że nie pokazałaś jak wygląda w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten go blonder mozesz nawet na allegro kupić taniej. Z tym ze dziwie sie ze nie boisz sie go uzywac. Strasznie niszczy włosy. To tak jakbys nalozyla wode utleniona na wlosy i chodzila z nia na glowie do następnego mycia.

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj..to portfel bedzie Ci rozweselal jesienne dni;)ten kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  17. mini zakupy - wsadź se do waginy albo do dupy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!