poniedziałek, 1 października 2012

idzie jesień :-(

witajcie ;)


chociaż jestem panią jesień, urodziłam się dokładnie pierwszego dnia tej pory roku (tj. 23.09), to zdecydowanie wolę wiosnę i lato.


Zawsze jesienią czuję się jakaś przygaszona, smutna. Mam wrażenie, że coś się kończy, brak we mnie energii i łatwo popadam w stan marazmu i przygnębienia.


Jasne, fajnie jest posiedzieć sobie pod kocem z kubkiem gorącej herbaty, ale świadomośc, że zaraz spadnie śnieg, będzie zimno, a człowiek niczym koń pociągowy będzie się objuczał coraz to kolejnymi warstawiami ciuchów przyprawia mnie o dreszcze ;-)


Dla poprawy humoru, zaparzyłam sobie kubek ulubionej herbaty (tak a propos), a poza tym buszuję sobie po stronie Reserved, przeglądając ich propozycje jesiennych szali, chust i kominów.





cena: 69,99 zł
 
 
 
 
cena: 49,99 zł
 
 
 
 
cena: 49,99 zł (piękny kolor!)
 
 
 
 
 
 
cena: 39,99
 
 
 
 
 
cena 59,99 zł
 
 
 
 
 
 
cena: 39,99 zł
 
 
 
 
cena: 69,99 zł
 
 
 
 
Pierwsze wrażenie? Drogo!
 
Chyba najbardziej spodobał mi się czarno-biały komin.
 
 
A Wam wpadło coś w oko?
 
 
buziak,
 
 
 
Asia
 


17 komentarzy:

  1. Ceny w Reserved niekiedy są zabójcze :( Ale podoba mi się drugi i ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie najbardziej się podoba burgundowy i ostatni:)
    Faktycznie ceny w PL są dużo wyższe, za takie podobne szale w Primarku płacę 4- 5 funtów.
    Ostatnio kupiłam sobie śliczny bordowy ( nawet go wczoraj pokazałam na blogu) i zapłaciłam za niego całe dwa funty.
    Ja też nie przepadam za jesienią , ale za to bardzo lubię różnego rodzaju dodatki ..teraz poluję na rękawiczki skórzane w kolorze musztardowym.buziaki .A.xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. fioletowy komin - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pomarańczowy z takim etnicznym wzorem i burgundowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wybredna jeśli chodzi o szaliki i kominy :) Podobają mi się wszystkie :) Większy problem jest ze znalezieniem odpowiedniej czapki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te fioletowo-burgundowe najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi ostatni komin :) ale za drogo jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poprosiłam mamę o zrobienie komina:) piękne kominy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem maniaczką kominów i to je zawsze stawiam na pierwszym miejscu:) Rewelacyjne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten gruby komin, ale w kolorze granatowym, fajnie się nosi :). Mnie też podoba się ten czarno-biały! Widziałam też swietny ocieplaczyk w h&m, tylko że w wersji szalikowej, drukowany w pieski (westy chyba ;)).

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak , niektóre ceny zwalają z nóg.
    Szaliczek z `misiem` najbardziej mi się podoba.
    Obiecałam sobie że jak ceny nie zejdą w dół poprostu sama sobie takiego komina zrobię.Nic trudnego w sumie ;)
    Ja wręcz nienawidzę jesieni ...choć też urodziłam się we wrześniu.Noszenie kurtek,szali,rękawiczek itp. bardzo mnie dołuje..

    Jednak życzę poprawy humoru oraz nabycia energi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi komin jest świetny na zimę <33

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię jesień. Nie ma co dołować się zimą, bo do niej jeszcze daleko :) A póki co zrobi się super kolorowo, w sklepach pojawią się wszystkie smakowicie pachnące kosmetyki. Będzie mega, sama zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam mogę przygarnąć nr 1, 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drożyzna... Moja mama zrobiła mi kilka lat temu na drutach kremowy szalik z prawdziwej wełny. W zeszłym roku zszyłam końce i mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj kupiłam fajny komin w... Biedronce :) polecam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w Reserved nie, ale w innych sklepach tak :) prezentacje kolekcji różnych marek i produktów, które najbardziej mi się podobają są na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!