czwartek, 11 października 2012

kolejna dawka inspiracji :-)

hej ;-)


tym razem inspiracja prosto z naszego rodzimego podwórka. Wiecie doskonale, że bardzo podobają mi się różnego rodzaju wygolenia - bardzo intensywnie myślę nad tym aby wygolić sobie włosy jeszcze po bokach (póki co, te z tyłu sobie odrastają ;-)


Wpadłam dzisiaj zupełnie przypadkowo na zdjęcie Laury Samojłowicz. Dziewczyna jest ładna, intrygująca, niesztampowa. Zawsze doceniam ludzi, którzy nie boją się zamanifestować swojej odrębności (zwłaszcza w w świecie showbizu, gdzie bezpiecznej jest być kolejną ładną dziewczyną wpisującą się w schemat powszechnie uznanej atrakcyjności).

Lubię pozytywnie pokręconych, nieprzeciętnych ludzi (oczywiście nic na siłę, bufonada jest żenująca, nie każdemu wygolona głowa będzie pasować).


Co o tym myślicie?





zdjęcia pochodzą ze strony: www.pudelek.pl
 
 
Ponadto, Laurze należy się ogromny plus za stylizację i makijaż.  To fryzura gra tu pierwsze skrzypce, więc ciuchy są stonowane, stanowią tło dla szaleństa na głowie, co jednak absolutnie nie oznacze, że stylizacja jest nudna i przewidywalna :-) Kosmiczne buty, bombowa, lekko połyskująca kurtka, do tego zwykłe dżinsy. Nonszalancko, trochę po męsku, ale jakże elegancko - uwielbiam tak!
 
Makijaż niewątpliwie dodaje świeżości i uroku całemu, dość ciężkiemu  "lookowi". Konturowanie i rozświetlenie policzków - rewelacja!
 
 
Jednym słowem jestem Z A C H W Y C O N A stylizacją Laury. Nie wiem od kiedy zaczeła tak eksperymentować ze swoim wyglądem, nie slędzę szczególnie Jej poczynań aktorskich, szczerze mówiąc niewiele o Niej wiem. Jednak wiem na pewno, że to żadna poza, że ta dziewczyna niczego nie udaje i to widać. Autentyczność jest w cenie, zwłaszcza w świecie, który poważnie cierpi na jej deficyt.
 
 
 
Podobają się Wam tak odważne stylizacja, czy optujecie jednak za czymś bardziej stonowanym?
 
 
buziaki,
 
 
Asia

31 komentarzy:

  1. Z doniesień prasowych wynika, że Laura to zadufana w sobie panienka, która wyżej sra, niż dupę ma ;-))

    Ale jak wiadomo - dziennikarzom wierzyć do końca nie można. Więc ile w tym prawdy - zagadka...

    Mi jej look się podoba, chociaż wolałam ją w grzeczniejszym wydaniu. Fajnie, że ma odwagę na eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kto to jest, bo nie mam telewizora, ale moim zdaniem wygląda super. Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to wygolenie wyglada fajnie z bliska, bo z daleka troche lak lysiejacy placek.... Stylizacja jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zdecydowanie nie pasuja i nie podobaja sie tego typu fryure, chociaz tak jak piszesz ja tez cenie ludzi ktorzy nie boja sie manifestowac swojej orginalnosci w ten czy inny sposob:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura ma wygolone tak jak ty tył głowy i boki :) takie wygolenie od przysłowiowego garnka :D Mi sie podoba, sama mam wygolone włosy juz chyba od dwóch lat, tyle że ja nosze irokeza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pierwszy raz widzę tą panią. Ona jest jakaś znana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast starać się udowodnić w komentarzu jaka to jesteś wyjątkowa, że nie znasz "tej pani" wpisz w wyszukiwarkę jej imię i nazwisko, a wszystkiego się dowiesz. Chyba że tylko chciałaś zaśmiecić komentarze.

      Usuń
    2. Wow co za odp. Dziękuję za pouczenie, nie wpadłabym na to, żeby wpisać w wyszukiwarkę jej nazwisko, jesteś wybawieniem:) Skąd tyle agresji? Współczuje.
      Zdecydowanie chciałam zaśmiecać komentarze na blogu Asi i oczywiście pokazać swoją wyjątkowość, wstałam rano i taki dokładnie miałam cel! Ale Ty Gosiu mnie rozgryzłaś! Niesamowite.
      Asia wpisem dała mi taką możliwość i czuje się zaspokojona!:) Asiu dziękuję:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. popieram Gosię - niepotrzebne było to pytanie, zwłaszcza,że post nie dotyczy samej "aktorki", ale stylizacji...Ja również odniosłam wrażenie, że 77gerda chciała zaistnieć pokazując, iż nie interesują ją nizinne seriale, a tym samym nie zna aktorów w nich występujących.BTW, Asiu śledzę twojego bloga ok kilku tygodni i muszę przyznać,że bardzo mi się podoba(szczególnie lubię filmiki). Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Rzeczywiście nie interesują mnie seriale, aktorki nie znam. Jeśli dla Ciebie to jest próba zaistnienia - współczuje tak prostego myślenia, ale masz do niego prawo. Podobnie jak ja do zadawania pytań i komentarzy. Ja jestem daleka od osądzania ludzi po jednym zdaniu i wyciągania wniosków na temat tego co kto ma w głowie i co chciał przez to osiągnąć pisząc jeden komentarz.

      Usuń
    6. Widzisz Gerdo, nawet zadzwić się już nie można, żeby nie zakrzyczeli ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja poprosze coś z modą ;) lubię oglądać twoje zakupy modowe, mamy odmienny styl ale zawsze jestem go ciekawa :)

      Usuń
  8. Fryzurka jak dla mnie cudo - ale tylko z daleka.
    Z bliska w żadnym stopniu mi się nie podoba.
    Ja też myślę nad jakimś wygoleniem,wzorkiem.Tylko szkoda mi trochę kłaczków bo jak by mi się nie spodobało to ciężko by było z zapuszczeniem ...chyba czekałabym z 2 lata.
    Ale jak wiadomo każdy ma inne zdanie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie znam tej kobitki ;) A i w temacie wygolonych fryzur wolę się nie wypowiadać, bo nie lubię tej mody, ale wiadomo - każdy lubi coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście makijażysta odwalił kawał dobrej roboty. Cudny kolor szminki, fajnie współgra z ciemnymi włosami, ale nie jest nachalny i sztuczny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Laura wygląda czadowo, ale sobie tak mysle, co jesli ma bad hair day? Bo to wszystko wygląda mega takie wyprostowane na blask i ten kolor taki że ech. PLus oczywiście makijaż i koloryt skóry. Ja tam jej zazdroszcze bo primo stara rura jestem i bym sie cykała tak se golnąć no i nie mam tyle włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam wygolony bok pierwszy raz prawie 3 lata temu, goliłam tak sobie prawie 1,5 roku aż mi się znudziło. Wiele osób jak słyszało ,że mam wygolony kawałek włosy to krzyczało o matko jak Ty wyglądasz teraz!! Jednak ,gdy mnie już zobaczyli to im się zawsze bardzo podobało:) Ja się świetnie czułam w takie fryzurze. Jednak u mnie wszystko (jśli chodzi o ścięcie włosów, długość itd.) pasowało, a tu wygląda jakby ktoś jej przypadkiem przejechał golarką:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszesz, że ta dziewczyna nie udaje i to widać po jej stylizacji... jednak Laura korzysta z usług stylisty - Konrada Fado, więc nie przypisywałabym jej do końca inwencji twórczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się jej stylizacje i ma ciekawy typ urody

    OdpowiedzUsuń
  15. Laura jest sliczna.i tutaj tez fajnie wyglada.
    Ale w hotelu 52 ta fryzura prezentuje sie gorzej

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się niestety nie podobają takie fryzury kompletnie :) a dziewczyna kiedyś wyglądała dużo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię takie wygolenia, tylko myslę, że byłoby lepiej gdyby było trochę mniejsze. I żeby było widoczne przy odgarnięciu włosów za ucho. Nad takim subtelnym podgoleniem sama się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantasyczna stylizacja! Kurtka mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię wygoleń , ale Laura podoba mi się w tym wydaniu niesamowicie ...to piękna kobieta, ma ogromną klasę a taki drapieżny "look " dodaje jej tylko seksapilu.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne cięcie ale proces odrastania skuecznie mnie zniecheca

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja, jedynie buty mi sie nie podobają..bardzo mi sie podobaja Twoje dawki inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!