wtorek, 16 października 2012

kolory jesieni

Witajcie :-)


Kto powiedział, że jesień musi upływać nam pod znakiem melancholii, wyciszenia i zadumy? Jesień to energia, bogactwo dojrzałych kolorów i smaków, jesień może być piękna i wcale nie nudna :-)


Osobiście nie przepadam za ciepłymi odcieniami, które niejako naturalnie utożsamiane są z tą porą roku - przygaszone żółcie, zielenie, brązy... to nie dla mnie. Moja jesień, przynajmniej kolorystycznie, wygląda tak:






przepiękna prymulka, która dostałam w pracy z okazji urodzin. Swoim super energetyzującym kolorem rozweseliła mój pokój. Uwielbiam ją :-)





lawenda! pachnie i wygląda wspaniale :-) myślę, że gdybym musiała wybrać jeden zapach, który miałabym wąchać do końca życia, to zdecydowałabym się właśnie na lawendę. Poza tym ten kolor..... :-)





kolejnym kolorem jesieni jest moja nowa miłość lakierowa z Wibo. Piękna dojrzała śliwka świetnie prezentuje się na paznokciach, a poza tym wiecie doskonale, że uwielbiam Wibo :-) Nr to bodajże 217 (ale ręki nie dam sobie uciąć ;-).



ps. Otworzyli mi w mieście drogerię Hebe, byłam w niej wczoraj - pierwsze odczucia, meeeega pozytywne :-) oczywiście pofolgowałam sobie, kupiłam parę rzeczy, pokażę Wam wkrótce. Rossmannowi kroi się poważna konkurencja!



A dla Was jesień to jakie kolory?
 
buziak,
 
 
Asia

22 komentarze:

  1. Prymulka prezentuje się uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach lawendy :) Działa na mnie bardzo odprężająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny kolor lakieru i totalnie kojarzy mi się z jesienią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham tę zadumę i pragnienie nudy jesiennej... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja "prymulka" to kalanchoe :)
    Piękny kolor lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie króluje czerwień i wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh lawenda :))) Kocham jej zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta prymulka :) a zapach lawendy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam na sobie właśnie baaaaaaaaardzo podobny odcien, tylko że lakier z firmy Coral :D U mnie chyba jeszcze Hebe nie ma, ale same zachwyty ostatnio nad tą siecią :D
    A prymulka mnie urzekła, chyba sama sobie taką zafunduję na parapet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam ten lakier i również jest moim ulubionym tej jesieni;)

    www.taayya.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomarańcz, zielenie, wrzosy - to dla mnie kolory jesieni. A i czerwień taka piękna mocna jesienna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  12. sliwki, brazy, szarosci, beze no i czerwienie, zdecydowanie moje ulubione jesienne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Hebe w ogóle nie podpasowała... Mam obok uczelni i zajrzałam dosłownie parę razy.
    Ale lakier śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliwkowe, malinowe, jagodowe...generalnie takie kolory do jedzenia jesiennego o ciemnej zimnej deszczowej porze, jesli to ma jakis sens;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie na jesieni zawsze łapie melancholia ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna prymulka :) Dla mnie jesień kojarzy się z długimi wieczorami , ciepłym kocem i kubkiem gorącego kakao :D A kolory to zielenie ,złote brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam w hebe u nas i kurcze zwróć uwagę na ceny, Versace Women 30 ml rossmann 139,99 za ta cenę w hebe kupiłam 100ml !!! założyłam kartę i do rossmanna już nie chce mi sie w ogóle chodzić :))

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie jesień to długie wieczory spędzone z rodziną :) tę porę uwielbiam za beże i szarości

    OdpowiedzUsuń
  19. zobaczyłam te torebke w necie i od razu pomyslalam o Tobie;) http://e-ribbon.pl/pl/p/TOREBKA-SKULL-CANDY-CZASZKA-CZARNA-/532

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!