piątek, 26 października 2012

wariacje na temat jesiennych rękawiczek :-)

Hej!


Kto powiedział, że jesień musi być nudna? Ja postanowiłam przełamać konwencję jesiennej zachowawczości i trochę zaszalałam :-)


Żeby nie przedobrzyć (a przecież wszyscy wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach), zdecydowałam się na rękawiczki w iście neonowych kolorach - żółtym i różowym.




na żywo są jeszcze bardziej "odblaskowe" :-) O dziwo, pasują do wszystkich moich kurtek, póki co mam zamiar łączyć je z fioletowo-chabrowym płaszczykiem. Do tego czarne buty Vagabond, czarna duża torba i śmigamy :-D  Kupiłam je w H&M za niecałe 20 zł.




Lubicie czasem poszaleć z kolorami? 

Macie swoje ulubione rękawiczki na jesień? 


ściskam,

Asia

25 komentarzy:

  1. Świetne kolory na szarówkę ;)
    Ja noszę najczęściej rękawiczki z jednym palcem ;) W nich jest mi najcieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna para 20 zł? Trzeba mi było powiedzieć, kupiłabym Ci za 3 zeta jotka w jotkę takie same, resztę wydałabyś na kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te rozowe genialne :) chyba sie przejde do H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, najlepsze na zimno i ponurą pogodę :) Noszę identyczne jeśli chodzi o materiał, chociaż aktualnie mam bordowe a nie takie neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no własnie trzeba szykowac się na atak zimy!;) u mnie dzisiaj rao na samochodach był śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ;) Ja póki co noszę szare, ale za to haftowane ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. im więcej kolorów na tą szarą pogodę tym lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jął narazie jeszcze nie zaczęłam chodzić w rękawiczkach ale chyba wkrótce je wydobęde bo dzisiaj było naprawdę zimno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam żółte rękawiczki i żółty komin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rękawiczki :) sama mam czapkę i rękawiczki w neonowym niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, ale ja nie jestem aż tak odważna ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam je ostatnio, podobaja mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne są :D też sobie kupię takie :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!