niedziela, 11 listopada 2012

Goti

Cześć ;-)


Jakiś czas temu napisała do mnie Gosia. Przedstawiła mi koncepcję bransoletek Goti i zaproponowała, żebym zobaczyła jak się je nosi. Goti inspirowane są bransoletkami HelloBerry i robione z dokładnie tego samego materiału (nie wiem dokładnie co to jest, przypomina mi trochę gumę :-).






bransoletki są bardzo trwałe, dobrze wykonane, choć musicie uważać, by nie wrzucić ich przez przypadek na dno torebki (np.), może się to skończyć chwilowym odkształceniem. Przykuwają wzrok i stanowią fajny akcent w stylizacji. 



Gosia przesłała mi również dwie cienkie bransoletki, niestety zaległy w kopercie i zapomniałam je sfotografować. Zaległości na pewno nadrobię :-)


wszystkie informacje na temat bransoletek Goti znajdziecie na facebooku: 





Podobają się Wam oryginalne i ciekawe bransoletki Goti? 


całuję Was,



Asia :-)

22 komentarze:

  1. Ta złota rzeczywiście wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. są zrobione jak te breloczki z takich plastikowych rureczek, które się pletło... fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie się mówiło że są to filofany :D
    właściwie samemu można takie zrobić, w bardzo prosty sposób :P
    kolorowe mi się nie podobają, wyglądają trochę tandetnie (jak dla mnie), ale złota jest ciekawa :D rozważę czy takiej nie zrobić, bo mam bardzo ubogą złotą i złotopodobną biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, robiłam takie w podstawówce ;p

      Usuń
  4. przeboski dziubek w słitaśnej fotce nr 2. Kocham tą sexy duck face.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ta złota ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, złota jest świetna, na te kolorowe czuję się za stara, ale jak miałam 15 lat to nosiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię osoby kreatywne, które same robią coś dla siebie:) jeśli byłabyś zainteresowana u mnie konkurs w którym można wygrać cieplutki szalik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta złota jest mega, wydaje mi się że pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne fajnie sie prezentują :)))) buziak sis :****

    OdpowiedzUsuń
  10. sposobów plecenia jest 100 a pewnie i wiecej ;D
    https://www.google.pl/search?q=filofun&hl=en&client=firefox-a&hs=jh2&rls=org.mozilla:pl:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RjGgUNvBMYrbtAatwoHgCA&ved=0CDMQsAQ&biw=1280&bih=672

    OdpowiedzUsuń
  11. ty jestes tak sliczna, dziewczyno,ze tobie w kazdej bransoletce byloby ladnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądają trzeba przyznać :D a dziubek - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudowne! Złota - prześliczna!
    Asiu mam pytanie. Być może dla wielu banalne mam 17 lat i właśnie założyłam bloga i chciałam się dowiedzieć czy jeśli będę publikować zdjęcia np. kosmetyków różnych firm to nie mogą mnie posądzić o łamanie jakiś praw czy coś w tym stylu? czy mogę śmiało publikować zdjęcia i moje recenzje? Bardzo prosiłabym o odpowiedź ;)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł. Faktycznie złota prezentuje się najkorzystniej :)
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda bransoletka ma coś w sobie :)) Podoba mi sie :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście bransoletki Goti są śliczne, ale nie dałabym za taką 30 zł z racji tego, że jest warta 50gr i każdy potrafi przy odrobinie czasu i chęci taką zrobić ;)
    Efekty mojego zmagania się z żyłką poniżej ;)

    http://zszywka.pl/szukaj/goti

    OdpowiedzUsuń
  17. dziecwyzny nei tak latwo ja zorbic a raczej dostac plaskie filofany suzkalam ich wszedzie i jeszcze takei kolory suzkalam w necie na allegro i dupa nie ma opcji zbey je dostac neiwiem gdzie one je kupuja!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!