środa, 28 listopada 2012

Rossmann to zło! i mania podkładowa :-)

zaległa notka :-)


doskonale na pewno wiecie, że w zeszłym tygodniu rozpoczęła się atrakcyjna zniżka na kolorówkę w Rossmannie (z tego co pamiętam skończyła się właśnie dzisiaj). Zakupy zrobiłam w miarę rozsądne (oprócz podkładu, kupiłam wszystko to, co już mi się pokończyło), więc nie mam wielkich wyrzutów sumienia :-)





macie ochotę na filmik z haulem? do tego zestawu dokupiłam jeszcze szminkę L'oreal, której niestety nie udało mi się uwiecznić. Ogólnie chyba czas na filmik zakupowy na moim kanale.... dawno już takiego nie było :-) 



Myślę również o nakręceniu filmiku o moich podkładach. Bardzo często pytacie mnie o podkłady, które polecam, bądź o te, które aktualnie używam. Cóż, nie da się ukryć, że jestem 100% maniaczką podkładową....


zużywanie 4 podkładów na raz to lekka przesada, nie uważacie? Z tej całej czwórki, moim numerem 1 jest póki co Match Perfection z Rimmela. Najgorzej rokuje Revlon ColorStay. Musicie pamiętać, że w moim przypadku, kwestia z podkładami to istne Panta Rei, wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie :-) 



Macie ochotę na haul i filmik o podkładach?

czekam na komentarze :-)

buziak,


Asia

24 komentarze:

  1. Czekam na filmik o podkładach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad tym podkładem Bourjois jestem ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do podkładów możesz dorzucić jeszcze korektory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie posłucham co masz do powiedzenia o podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie poznam opinie o tych podkładach. Żadnego z nich nie używałam także może wypatrzę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie obejrzę filmik :) Moim ulubieńcem jest Revlon Colorstay. Na mojej tłustej buzi sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam minerałów a i tak skusiłam się na dwa podkłady w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tyle Rossman to zło ile promocje xD Asiu, ja bardzo chętnie obejrzę filmik o podkładach, bo szukam i szukam i wciąż nie mogę znaleźć takiego 100% dla mnie ;) na razie jestem zakochana w kremie BB z Garniera do skóry tłustej... A Match perfection mam korektor pod oczy, jest super! nareszcie coś ukryło moje wory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie kupiłam podkład z L'oreala po wykorzystaniu próbki, fajnie wyglądał na skórze
    filmik z haulem i porównanie podkładów - jak najbardziej oczekiwany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego szamponu i jestem nim naprawdę oczarowana. Pisałam o nim recenzję na blogu. ;) Naprawdę godny polecenia produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten szampon niestety wywołał straszne swędzenie głowy i musiałam przestać go używać.

    Jestem bardzo ciekawa tego podkładu z Bourjois, bo też się na niego czaję :)
    Czekam na Twoje filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo tego :D Ja przed zakupami w Rossmanie broniłam się strasznie aż dzisiaj ostatniego dnia mama chciała wejść i oczywiście jak już tam byłam to skusiłam się na dwie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jestem bardzo ciekawa jak ten podkład będzie się u Ciebie sprawował - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, tak! Chcemy haula :D I dowiemy się co to za szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam na zmianę trzech podkładów:P
    jak skończy mi się chociaż jeden, to kupię najprawdopodobniej z revlona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie 4 podkłady to niedużo;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Maniactwo podkładowe doskonale rozumiem, z tym, że u mnie jest o wiele bardziej nasilone a do tego ciagle rozglądam się za czymś nowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, ze czekam na Twój filmik :)

      Usuń
  18. też używam 4 podkładów na raz i tak jak Inez, ciągle kuszą mnie nowe xD

    OdpowiedzUsuń
  19. CZemu revlon Ci nie podpasowal?

    OdpowiedzUsuń
  20. nie uzywasz juz fluidu z Under20?

    pozdrawiam,
    Monika :) moncziczi.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze ile podkładów :d

    ja dostałam moj revlon pare dni temu i testuję... a remmel match perfection absolutnie uwielbiam :) A na 40% promocję w rossmanie nie poszłam, nawet nie zajrzałam, zero chęci do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ech wszyscy o tym rosmanie a ja nie zdążyłam buuuu

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!