poniedziałek, 19 listopada 2012

szmaragdowa piekność i parę słów o Monnari ;-)

Wiecie, że mam fioła na punkcie toreb? jasne, że wiecie :)


oto moja nowa zdobycz:





a teraz najlepsze ;-) szukałam dużej, pakowownej czarnej torby na pasek. Jak widać, życie potrafi weryfikować nasze plany i założenia :-)))))))))))


 
torebkę kupiłam w Monnari. Kosztowała 89 zł (po przecenie, wcześniej kosztowała 189 zł.). Ma fakturę wężowej skórki, i piękny szmaragdowy odcień, jest cieniowana. Ogromnie pojemna i lekka. Noszę ją na pasku :-)
 
 
 

jestem nią totalnie zauroczona :-) dawno żadna torebka nie zrobiła na mnie takiego wrażenia!
 
 
 
co do samego sklepu Monnari, to mam taką zasadę, że poza sezonem obniżek i promocji nawet tam nie wchodzę. Chyba nigdy nie kupiłam tam żadnego ciucha, ale torebki i dodatki mają całkiem ok. Wytłumaczcie mi proszę, czy Monnari (polska marka z tego co wiem) zajmuje się produkcją ubrań prawie luksusowych? widziałam tam kurtkę (puchową, nic nadzwyczajnego) za 500-600 zł, inne kurtki dochodziły do zawrotnej kwoty ponad 1000 zł. Po promocji ceny schodzą do 350-400 zł. Jak to jest z Monnari? :-) Kupujecie czasem w tym sklepie?
 
 
 
buziak,
 
Asia

25 komentarzy:

  1. Monnari ma chyba głównie taką 'biznesową' klientele też dlatego ich ceny też są wysokie. Nie wchodze tam bo to nie mój rynek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ciocia bardzo lubi ten sklep :) ja omijam po pierwsze nie moja bajka , po drugie za wysokie ceny :P
    A torebka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zapraszam do wzięcia udziału w tagu Liebster Blog do którego zostałaś nominowana na moim blogu na którym są szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż... Ze względu na ceny, omijam Monnari szerooookim łukiem:-). Byłam w tym sklepie może ze 2 razy ale fakt jest taki, że mają piękne dodatki....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma przepiękny, a cena baaardzo dobra!;) gratuluję zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam fioła na torebki ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w mieście kiedyś zrobili ten sklep ale tak szybko jak on powstał - zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mają takie zawrotne ceny, ale oni pretendują na markę luksusową ;)
    Torebka bardzo fajna i cena promocyjna przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna :)))) bardzo mi się podoba :))):*

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo ładna torebka, uwielbiam taki kolor :) cena też przyzwoita, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba przepiękna :)!!! Do Monnari wchodzę wyłącznie w czasie przecen ;) i nieczęsto trafiam na coś ekstra w normalnej cenie :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do Monnari to mojej znajomej ciocia była właścicielką jednego z tej sieci sklepów no i okazało się,uwaga... wszystkie ubrania są importowane z Chin. Nie wiem jakiej jakości są ubrania z Monnari ale czasami aż coś się robi(nie mówię dokładnie teraz akurat o Monnari) jak niektóre sklepy potrafią mieć wysokie ceny towaru co nie zawsze jest adekwatne do jakości.... ale mam nadzieję ,że Twoja torebka była warta swojej ceny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ich sklepie byłam może góra 3 razy. Chyba nic od nich nie mam. Nigdy nic tam nie przykuło mojej uwagi, ceny tragiczne, jakość słaba i generalnie nie rozumiem cen względem jakości bardzo marnej wg mnie. Choć dawno nie byłam i jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba dostaje zdecydowane tak ale normalne ceny w tym sklepie wielkie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Monnari akurat zdradzilam na rzecz solara i moltona- polecam ten drugi., ubrania rewelacyjnej jakosci, na lata...zero bablotkow na swetrach...monnari ostatnio pogorszyla jakosc:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłaś na świetną okazję cenową, gratuluję ;) A torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tam nigdy nie wchodziłam tak teraz chyba pójdę w poszukiwaniu tej torebki, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy Mieszkalam w PL bardzo lubilam monari Kupilam tam wlasnie kurtke za 500zl i musze powiedziec ze nosila sie swietnie to byla jedna z pozadniejszych kurtek :)Co do torebki rowniez posiadalam z monari niestety szybko sie zniszczyla :( Sklep bardzo lubilam chetnie bym cos tam kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka jest piekna! :) ja ostatnio jestem na etapie poszukiwania podobnej, ale na zywo zadna mi sie nie podoboba i zwyczajnie sie czepiam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna:) też tam nie wchodzę bo ceny mnie powalają!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Monnari, to fakt, drogi sklep, ale ubrania i dodatki (a głownie torebki) mają naprawdę ładne i porządne. Mam od nich kurtkę, którą noszę już 5 rok, nie zniszczyła się, a w związku z tym,że jest krótką, klasyczną czarną kurtką nie wyszła z mody :) Ostatnio nabyłam też torebkę ( na przecenie:)) i jestem nią zauroczona, noszę non stop i nic się nie dzieje, nie przeciera się, paski nie niszczą, więc chyba warto jednak czasami wydać trochę więcej na jedną porządną rzecz i cieszyć się nią długi czas :) Chociaż zgadzam się,że co do ubrań ceny czasem nie są adekwatne do jakości:) Twoja torebka równie piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ona jest przpiękna, jak Ty z resztą :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!