poniedziałek, 10 grudnia 2012

hołd dla piękna - Liv Tyler :-)

Trzeba przyznać, że jest parę kobiet na tym świecie, które hipnotyzują, fascynują, sprawiają, że patrzenie na nie to pewnego rodzaju niezwykłe przeżycie. Nie muszą być idealne, książkowe, "z metra cięte" (że tak kolokwialnie się wyrażę), muszą mieć w sobie to COŚ!

Według mnie szczęśliwą posiadaczką tego CZEGOŚ jest Liv Tyler. Dla wielu pewnie trochę karykaturalna, trochę przerysowana, trochę męska. Dla mnie fenomenalna.




zdjęcia pochodzą ze strony: zeberka.pl



Stylizacja, którą zaprezentowała tu Liv, może faktycznie nie należy do najszczęśliwszych, ale jest to zupełnie nieistotne. Podejrzewam, że nawet gdyby założyła na siebie worek pokutny, wyglądałaby zjawiskowo. Jej twarz jest niesamowita, nie potrafię oderwać od Niej wzroku :-)

Myślę, że Liv nie ma oczywistej urody (jest przecież wiele aktorek, które są po prostu śliczne, nic poza tym, wg mnie zalicza się do nich Jessica Alba), natomiast Liv jest piękna, ale w bardzo wyrafinowany sposób. Sądzę, że to taki typ urody, który nikogo nie pozostawia obojętnym - albo się Ją uwielbia, albo wręcz przeciwnie. 



Lubicie urodę Liv Tyler?

Jakie są Wasze typy? :-)


ściskam,

Asia


15 komentarzy:

  1. dla mnie Charlize Theron i Kristen Stewart:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwwwieeeelbiam ją :) dla mnie jest zachwycająco piękna, chociaż co do jej ubiory zwykle mi się nie podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ją lubię, mój typ to Rachel McAdams:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój numer 1 to niezmiennie od lat Kate Moss. Klasa sama w sobie. W podobnym typie jest nasza piękna Małgorzata Bela, ma tak nietuzinkową i fascynującą twarz i spojrzenie że faktycznie trudno oderwać od niej oczy. A w typie ładnych dziewczyn "z sąsiedztwa" wygrywa u mnie zdecydowanie Amanda Seyfried. Te ogromne oczy w dosłownie białej oprawie..no meega. W ogóle podoba mi się wszystko co jasne, białe, blade :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zjawiskową i najpiękniejszą kobietą jest dla mnie Penelope Cruz. ideał!

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, ale na tych fotkach faktycznie jakoś niekorzystnie wygląda, najpiękniejsza jest w "Armagedon" i "Władcy pierścieni" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ją uwielbiam za role Arweny :) Władca pierscieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie bardzo piękną kobietą jest Jennifer Conelly i oczywiście Angelina Jolie. Angelina może stanąć wśród 1000 Aniołków V.S., a i tak będzie je przyćmiewać. Wg mnie to prawdziwa współczesna dama (ok, może nie w przeszłości, ale teraz totalnie tak). W Liv nie widzę nic szczególnego, ale jest atrakcyjną kobietą. A jeśli chodzi o Polskę, to tutaj zagram nietypowo - Danuta Stenka. Absolutna klasa. Pomimo wieku i braku szlachetnej urody nie sposób przejść obok niej obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie bardzo przepadam za urodą Liv, ma coś denerwującego w wyglądzie. Moją faworytką jest Monica Belluci i - podobnie jak u Gabifilmy - Danuta Stenka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, uwielbiam Liv Tyler :) również uważam, że jest zjawiskowa, zresztą nie tylko z wyglądu :) jest taka niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie zbyt kanciasta :) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do zapoznania się z wyjątkowymi kosmetykami z 30% obniżką
    Coś Dla Pięknych Pań
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcin Oniszczuk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma w sobie coś :) Nie jest piękna w taki prosty sposób, że każdy się zachwyci!

    OdpowiedzUsuń
  14. Liv jest przecudna. Bardzo podoba mi się również Tilda Swinton i Cate Blanchett

    OdpowiedzUsuń
  15. Liv jest przecudna. Bardzo podoba mi się również Tilda Swinton i Cate Blanchett

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!