czwartek, 6 grudnia 2012

inspirująca Miley :-)

Nigdy nie sądziłam, że na liście moich inspiracji wyląduje Miley Cyrus. Ostatnimi czasy dziewczyna przeszła niezwykłą metamorfozę, myślę, że zmiana wyszła Jej na plus :-)

Uwielbiam taki niewymuszony minimalizm z lekko odjechanym akcentem (w tym przypadku są to buty Balenciagi). To trochę jak jajko niespodzianka, na pierwszy rzut oka nic nadzwyczajnego, jednak, gdy przyjrzymy się dokładniej, okazuje się, że stylizacja kryje w sobie kilka wyjątkowo ciekawych smaczków. Myślę, że oprócz butów na szczególną uwagę zasługują również okulary. Połączenie czerni i złota - uwielbiam :-)






zdjęcia pochodzą ze strony zeberka.pl



Podoba się Wam stylizacja Miley?

Lubicie minimalizm przełamany jakimś zwariowanym akcentem?


buziak,


Asia

13 komentarzy:

  1. mam takie same odczucia Joasiu jak Ty,zmiana wizerunku wyszła jej na dobre,odcięła się tym samym od wizerunku gwiazdki Disneya.Uważam,że pasuję jej ten lekko zadziorny styl :)
    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to mój ulubiony styl ;) Lubię bikery ale te buciska wyglądają ortopedycznie i trochę ... strasznie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. styl Miley zmienił się ostatnio na jej korzyść. wygląda bardzo dobrze i czuje się dobrze w swoim nowym wcieleniu. pokazała swojego pazura i prawdziwe obicze. jak dla mnie na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nie podoba mi się w tej fryzurce. Nie jestem jej fanką i generalnie mało mnie to interesuje co ze sobą robi ale włosy i tak mi się nie podobają. Buty za to ma super :)
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl ubierania jest całkiem ok szkoda tylko włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Od momentu jak przeszła metamorfozę wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  7. a dla mnie wygląda okropnie i pokracznie. zero kobiecości. jak klaun. chciała się odciąć od poprzedniego wizerunku ze skrajności w skrajność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal nie mogę przeżyć tego, że zcięła włosy, zgadzam się z poprzedniczką-"ups...".

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniła się niesamowicie. Wcześniej wydawała mi się pustą nastolatką. Teraz po kilku akcjach (m.in. to, że oddała swoje włosy; jak zareagowała, gdy fan pomylił ją z Gwen Stefani) stwierdzam, że to całkiem konkretna babka :)

    Oczywiście wszystko może być grą pozorów, ale podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  10. feeeeeeeee co to ma być facet czy kobieta, miała piękne włosy, ładne falbanki a teraz wygląda jak ten złoty ze starwarsów, wrzyciu bym nie uwierzył że to ona, masakra i te buty, wygląda jakby miał z czterdziestkę, jak u nas jest taka pani konfitura...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!