środa, 12 grudnia 2012

krótkie posty też są fajne?

hej :-)


dzisiaj króciutko. Na szczęście wracam powoli do zdrowia, chociaż kaszel i katar nadal mi doskwierają. Niemniej, postanowiłam, że nie zmarnotrawię kolejnego dnia, wzięłam ciepły prysznic od rana, zrobiłam sobie kawę i obrałam za cel uporanie się z bałaganem w szafie :-)

Warto czasem "przebrać" rzeczy, aby przypomnieć sobie o tych ciuchach, który leżą w naszej szafie odłogiem i powziąć decyzję co do ich dalszej egzystencji ;-). Warto również przypomnieć sobie o ulubionych częściach naszej garderoby. Moim niekwestionowanym ulubieńcem ostatnich tygodni jest ten oto sweter z Pull&Bear:

przód swetra: 


tył swetra: 


a na tyle - tył zebry :-))))

lubię takie ciuchy z "jajem". Poza tym, sweterek jest naprawdę bardzo ciepły. Nie gryzie, nie mechaci się, dobrze zachowuje się po praniu. 


jak Wam minął dzisiejszy dzień? 

macie takie "stałe" punkty swojej garderoby, do których zawsze chętnie sięgacie?


buziak,


Asia

19 komentarzy:

  1. uwielbiam motyw zebry :))

    dzień fatalnie ... wizyta w aptece -200zł dp tego ten okropny kaszel i zatkany nos ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie,dziś mija tydzień... ;-(

      Usuń
  2. Toż to zebra, nie żyrafa :) Świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wymiata :-) Jak niewiele potrzeba do zrealizowania fajnego pomysłu!
    Ty zdrowiejesz, a teraz mnie coś dopada :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, bardzo pomysłowy :) u mnie w ostatnim poście też rządzi zebra :) jeśli sza ochotę zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka ta zebra:D Lubie takie bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe... świetny ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter, też bym taki chciała, taki z jajem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam sweter z Tommym & Jerrym uwielbiam go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter super,a moim ulubionym ciuszkiem obecnie jest dresik.. ze wzgledu na moj stale powiekszajacy sie brzusio;)pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest naprawdę mistrzowski!

    zapraszam do siebie, opowiadam o mojej walce z trądzikiem:
    http://axotret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek gicior :)
    ja ostatnio zakupiłam bluzkę z napisem 'I hate mondays' i mam zamiar po nią sięgać właśnie w ten jeden dzień w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny sweter!! ;) teraz wszedzie swetrzaki z motywami zwierzecymi =) kurcze, a mnie chorobsko nie dopadlo ale wydajnosc w tym tygodniu to jakas tragedia... moze przeslilenie zimowe? LOL ;-)
    zapraszam do mnie www.natiaa87.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hejka...ogladam twoje filmiki, czytam bloga...i chcialam ci napisac prywatnie, ale nigdzie nie moge znalesc emaila.

    wiem, ze lubisz motyw czachy...a ja bede na dniach wystawiac nowa torebke wlasnie z czachami. Jeszcze jej nie ma, ale bedzie u mnie na allegro:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13687508

    chcialam ci napisac, zanim wstawie aukcje:)abys miala czas zareagowac :D

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka
    torebka w czachy jest wstawiona, jesli bedziesz zainteresowana, zerknij.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2883669068

    Pozdrawiam cie serdecdznie i zycze wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!