środa, 5 grudnia 2012

mój nowy przyjaciel na lata :-)

Czy mogę się trochę pochwalić...?


Wiem, że to niezwykle próżne tak się ekscytować zegarkiem, ale.....


jestem zauroczona, zakochana, ubóstwiam, uwielbiam, kocham miłością bezkresną i musiałam podzielić się z Wami moim szczęściem :-)








Pasek wykonany jest ze specjalnego rodzaju kauczuku, pani powiedziała, że mogę nawet brać w nim prysznic :-) Zegarek jest bardzo lekki, z dużą, czytelną tarczą - idealną dla takiego ślepca jak ja ;-)

To wstyd tak jarać się rzeczami, ale naprawdę cieszę się jak dziecko za każdym razem, gdy na niego patrzę :-) 



podoba Wam się



ściskam,

Asia

31 komentarzy:

  1. naprawdę jest przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow tez chceeem:)))) jest piekny!!! klasyczny a zarazem taki "inny" :) ja sie czaje juz dlugo na MK bardzo mi sie podobaja i chociaz na codzien nie chodze w zegarku czesto tez zapominam o bizu bizu to chce go wlasnie po to ze bedzie to moj taki staly element garderoby , taki dodatek na codzien - kademu strojowi doda to COS :))
    www.natiaa87.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, niby sportowy a zarazem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! ani elegancki, ani sportowy, taki mocno niezdefiniowany, a takie lubię najbardziej! tylko myśląc o cenie bledne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ! Ja właśnie sobie zamówiłam zegarek i czekam na niego ale nie od MK.
    Niestety jeszcze na niego zbieram a teraz muszę się cieszyć z innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieeeeknyyyyyyyyyyyy wlasnie tez mi się taki podoba :)))) buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) nie jest taki oczywisty, jak te złote zegarki MK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja niestety tez mam ciągoty do tych zegarkow, tylko czemu takie drogie? Marzy mi sie ten z rogową oprawa... Ciesze sie Twoja radoscia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jest, czemu się nie "jarać", skoro sprawił Ci radochę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam w poniedziałek z MK w galerii mokotów i widziałam ten zegarek :)
    bardzo ładny ;)

    z tego co się dowiedziałam od Pani zegarki MK robione są przez Fossil:)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byc moze, Fossil tez ma calkiem fajne modele ale niestety cenowo tez wysokie
      http://www.fossil.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryView?catalogId=25005&storeId=32553&langId=10&categoryId=331106

      Usuń
  11. podoba się bardzo...uwielbiam połączenie złota z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny jest:) Chyba nie ma osoby, która by się nie cieszyła, więc to całkiem normalne.
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie: http://asmileoflife.blogspot.com/2012/12/rozdanie-znizka-25-do-feel-chill.html
    Do zgarnięcia zniżka - 25% na mrożony jogurt w Feel the chill.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, ze sie podoba! Fajna sportowa wersja, ja osobiscie wybralabym bardziej klasyczna, zlota..

    www.shadowofstyle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się te złote nie podobały za bardzo :-)

      Usuń
  14. Z Genevy jest identyczny za 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale MK to raczej taki zakup na lata... Przynajmniej chyba każdy na to liczy, że zegarek będzie niezniszczalny :)

      Usuń
  15. A ja również zainwestowałam w zegarek na lata, wybrałam złotego Fossila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest się czym jarać :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja wolę słocza :P słocz jest oryginalny a to takie jakieś bublowate :P jak ajfon z gruszką :>

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki to model? ile kosztowal i gdzie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!