poniedziałek, 31 grudnia 2012

nowości biżuteryjne i jeden staruszek ;-)

ACH, ta biżu ;-) prawdą jest, że dobrymi dodatkami można zdziałać cuda. Czasem wystarczy fajny naszyjnik, by z nudnej stylizacji zrobić coś z pazurem - przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia i bardzo często stawiam na akcenty w postaci biżuterii własnie, fajnej torebki, butów.

Mój Mikołaj bardzo dobrze o tym wie i w tym roku postanowił uszczęśliwić mnie kolejnym (w mojej kolekcji) cudownym naszyjnikiem z Zary.




ten cudak ma swojego braciszka, dobrze go znacie, swego czasu był naprawdę mocno nadeksploatowany przeze mnie :-)


UWIELBIAM naszyjniki tego typu, czuję sie w nich wspaniale ;-) żółtego braciszka molestowałam do prawie każdego stroju, cudownie ożywiał całość :-) Niebieskiego trochę się obawiam, bo jest ciemny i może być przytłaczający (zwłaszcza,że przeważnie noszę ciemne ciuchy), ale nie zmienia to faktu, że jest prześliczny i bardzo ozdobny :-) 


A  jeśli już o bardzo ozdobnych rzeczach mowa....




wiem, wiem...ale musiałam! Czasem lubię takie odjechane rzeczy!


pierścień pochodzi z H&Mu, kosztował 39,90 zł. Klasyfikuje się jako styl "na bogato" ;-)))))


nowości i jeden staruszek w pełnej krasie ;-) 


Niby nic, a jednak mordka się cieszy :-) lubię moją biżuterię.


Macie w swoich zbiorach takie perełki, które wywołują uśmiech na Waszych buziach?


buziaki (sylwestrowe i dobrego Nowego Roku),


Asia

33 komentarze:

  1. o kurczę rzeczywiście pierścionek odjechany:) ładna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne masz te naszyjniki z Zary , pamiętam strój dnia gdzie starszy "braciszek" ;) pięknie prezentował się z parką

    OdpowiedzUsuń
  3. na bogato :) ja takich nie mam ale może kiedyś... :)
    Szczęśliwego Nowego ROku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię biżuterię, jednak od jakiegoś czasu stawiam raczej na srebrną

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio uwielbiam takie duże naszyjniki i pierścionki ;)
    wszystkiego najlepszego w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "ciężką" biżuterie , a ten niebieski naszyjnik z Zary bardzo mi się podoba (może zagości i w moich naszyjnikowych zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już go kupisz, to daj znać do czego będziesz go nosić:-)

      Usuń
  7. Ile kosztuje ten naszyjnik? Jest piękny, muszę go dorwać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest przeceniony i kosztuje 79 zł z tego co wiem:-)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoją biżuterię i w ogóle uwielbiam oglądać biżuterię na blogach i filmikach. ;) Te naszyjniki są przepiękne.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny naszyjnik:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!
    - Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. pierścionek bardzo efektowny :)podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny naszyjnik, ale cena to jakiś żart! kupują to w tanich hurtowniach za grosze a sprzedają z kilkukrotnym przebiciem:-) ja czekam na paczkę z hurtowni sztucznej biżuterii i za cenę jednego takiego naszyjnika w sklepie będę mieć kilka identycznych. Ostatnio zajrzałam do sklepu Promod i wyczaiłam tam naszyjnik, który w hurtowni kosztuje 17,90 zł a tam 79 zł. Co za zdzierstwo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię sztuczną biżuterię, ale niekiedy przesadzają z cenami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie piekne naszyjniki w Zarze??? For reelz?hahaha
    Zerkne, sprawdze, moze online bea, bo wymiataja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno ten z limonkowymi elementami, jak i wersja ciemniejsza wyglądają świetnie! Jaka szkoda, że Zaraz tak daleko...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną masz tą biżuterię!:) Ostatnio korzystając z chwili czasu oglądałam filmik o Twojej biżuterii - jest cudowna! :) Te naszyjniki z Zary są mega! Ja uważam, że Zara ma dość drogie wytwory aczkolwiek faktycznie robią wrażenie. Zdrowiej, Asiu!:) I czekam na filmiki i kolejne notki! buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać , że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej.. super jest ten naszyjnik...i moje ulubiony kolory :)
    przed chwilą weszlam przypadkowo na Twój filmik na YT i pomyślałam , że wpadnę też na bloga :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wlasnie jutro zaczynaja sie u mnie tez wyprzedarze- planuje na podobne naszyjniki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ten naszyjnik w sklepie, tylko że w wersji z cyrkoniami:/ co wygladało już średnio ładnie. Ty też miałam w nim te cyrkonie i "jakoś" się ich pozbyłaś czy to jakaś inna wersja naszyjnika? :) Pozdrawiam i proszę Cię o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne te naszyjniki. Jak pierwszy raz, go miałaś na sobie w filmiku, przypadł mi bardzo do gustu, faktycznie rozjaśnia i dodaje bardzo dużo do zwykłego stroju. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!