czwartek, 20 grudnia 2012

przyjemności dnia wczorajszego

Pomimo faktu, że ogólnie aura nie jest zbyt sprzyjająca (i wszyscy czepiają się moich włosów;)))))), muszę przyznać, że wczorajszy dzień był bardzo przyjemny. Trochę za moją sprawą (bo czasem trzeba się rozpieszczać:), a trochę za sprawą niespodzianki, którą sprawiła mi p. Ania. 



nic tak nie relaksuje jak kąpiel! 




a kąpiel bez czytanka w ogóle nie wchodzi w rachubę ;-) dla zainteresowanych - póki co, zawiesiłam moją przygodę z biografią Jaggera, nie porwała mnie :-)





wpadłam wczoraj do Empiku, by  dokupić brakujące prezenty dla mojej mamy i przyjaciółki. Tak zupełnie przez przypadek (tak, jasne) wstąpiłam także do Mohito. Kupiłam sobie sweterek (nie wiem czy go nie oddam, dlatego nie pokazuję Wam go), a przy kasie zerknęłam na szklaną gablotkę i mym oczom ukazał się piękny, duży, czarno-złoty pierścień. Kosztował niecałe 25 zł, aach :-)




a teraz creme de la creme wczorajszego dnia. Wspaniała paczka od p. Ani - produkty firmy Lirene, Pharmaceris i Under 20. Zapasy mam chyba do końca życia, nie wiem kiedy to wszystko zużyję, bo ogólnie kosmetyki zużywam raczej powoli ;-) 




Mam nadzieje, że Wasz wczorajszy dzień był równie miły :-) 


Asia

15 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę wanny!;)
    Pierścień bardzo mi się widzi (lubię duże pierścionki) niestety do Mohito mam wyjątkowo nie po drodze ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, jutro lece do domku! Po kilku latach w temperaturowym (hym ale slowo) piekle boje sie zimy! jedyne co mnie trzyma w ryzach to wspomnienie wanny ;))) oj juz sie doczekac nie moge! Rowniez obowiazkowo z ksiazka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki w Mohito bywają naprawdę fajne :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna ta paczka z kosmetykami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bym z checia przygarnela taka paczke:P

    OdpowiedzUsuń
  6. taką samą pakę dostałam :) a co do soli do kąpieli fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Kocią kołyskę" 10 lat temu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aśka, od Twoich włosów, to niech się wszyscy odpitolą:-). Ja mam podobne i jeśli jeszcze raz usłyszę jakieś słowa krytyki, to pogryzę:-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierścionek wygląda dla mnie jak galaretka :D świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie wielkie pierścienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie takei duze pierscionki ale juz sie nauczylam zeby ich nie kupowc... bo i tak potem w nich nei chodze;/ nie wiem czem uzaloze raz - jakos mi nie wygodnie cos za duzo i potem lezy heh a co z wlosami nei tak kto Ci sie czepia?:>
    zapraszam do mnie dzis cos o demakijazu ;-) www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze tak sie zmienilas i masz juz nas w dupie, nawet nie zlozylas zyczen ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam te sól do kąpieli mmm..uwielbiam.:)

    Masz świetnego bloga..całuski

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!