środa, 16 stycznia 2013

konkurs Goti

Jeżeli śledzicie mnie na youtubie, wiecie, że wrzuciłam filmik konkursowy. Do wygrania jest dowolna bransoletka Goti, które wykonana zostanie przez Gosię.





Konkurs trwa od dzisiaj (tj. 16.01) do następnej środy (tj. 23.01). Swoje uczestnictwo w konkursie należy zgłaszać POD FILMIKIEM konkursowym. Wyniki losowania pojawią się w czwartek (24.01) na blogu :-)

Ponadto, kolejnym kryterium wzięcia udziału w konkursie jest polubienie profilu facebookowego Goti:

http://www.facebook.com/pages/Goti/439226002786885?ref=ts&fref=ts


zapraszam i życzę powodzenia :-)



7 komentarzy:

  1. ostatnio odkrylam Goti swietne branzoletki! tylko z wysylka do usa to sie pewnie bedzie srednio oplacalo lol...
    widze ze Picassa sluzy;-) buzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już od dłuższego czasu się czaję na te bransoletki ;) bardzo podoba mi się właśnie połączenie które masz na filmiku złoto z czarnym :))) zdrówka sis :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Aśka co to za ''dziubek'' ile ty masz lat 13???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to "buziak" w stronę Goti;-) no 13 czasem mam ;-D

      Usuń
    2. Fotka jest boska ;-) Nie można być stale poważnym ;-)

      Usuń
  4. Obserwuje i zapraszam do mnie madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!