niedziela, 20 stycznia 2013

przedsmak filmiku zakupowego...

Zima nie odpuszcza. Ludzie (przynajmniej ja) zapadają w sen zimowy, niewiele chce się robić, a energii starcza jedynie na jedzenie i przerzucanie kolejnych kartek kolejnych książek ;-) Jeszcze trochę i nabawię się zimowej depresji...wiosno, przybywaj!


W związku z tym, że zimą zawsze czytam więcej, postanowiłam zasilić swoje zbiory :-)



od lewej: "Poniedziałkowe dzieci" Patti Smith, "Kochanie, zabiłam nasze koty" Doroty Masłowskiej i "Cwaniary" Sylwii Chutnik. O wszystkich tych książkach mówię w haulu, który wgram w okolicach wtorku-środy :-)


Oprócz zakupów książkowych, skusiłam się na takie oto cudo z Isany



totalny strzał w ciemno. Potrzebowałam czegoś do włosów (bo wykończyłam już wszystkie odżywki i maseczki) i zdecydowałam się na tę oto płukankę. 


Stosowałyście ją kiedyś?


buziaki

i "do zobaczenia" w filmiku zakupowym :-)


Asia

27 komentarzy:

  1. Aśka rozpieszczasz nas tymi filmikami ;) Oby tak dalej :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie jest mi znane, ale nic straconego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że jesteś taka chętna do czytania! Ja bardzo lubię oglądać telewizję, filmy, muzykę, ale nie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy... p.s. tytuł "kochanie, zabiłam nasze koty" mnie zaintrygował...

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo czytasz , kiedy Ty masz na to czas ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge sie doczekac filmiku z Toba. Uwielbiam Twoj styl mowienia... swobodnie, wprost, bez niepotrzebnego "napuszania sie"... Ogladanie Ciebie naprawde odpreza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwii Chutnik czytałam tylko Dzidzię, dość kontrowersyjna i nieco szalona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzidzia była niezle pojechana, ciężko mi sie ją czytało;)

      Usuń
  8. ooo Patti! Umrzesz, jak to przeczytasz! Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwia Chutnik to musi być bardzo nieszczęśliwa kobieta...masakra taka kobita co języka używa wyłącznie o sloganów typu: "moja macica należy do mnie (więc bzykajmy się ile wlezie a potem) zabijajmy nienarodzone dzieci) lub "faceci to świnie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. facet to świnia, to taki zespół śpiewał, zresztą z męskich członków (?) złożony, a jeśli uważasz, że tylko nieszczęśliwe kobiety używają "sloganów": moja macica należy do mnie, to wg Twojej definicji, nie tylko Sylwia jest bardzo nieszczęśliwa, ja również.

      Usuń
  10. o! jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji 'Cwaniar'- głośno ostatnio o tej książce :)
    a odżywka całkiem dobra w stosunku do ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rowniez mam ksiazke "cwaniary" ;) dostalam ja na gwiazdke :) podobno bardzo fajna :) niestety ja katuje lekture "mistrz i malgorzata" ktora z kazda kolejna strona zaczyna mi sie podobac ;) Buziaki ;* powodzenia z lekturami ;) daj znac jak tam "cwaniary" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię "mistrza i małgorzatę" ;)

      Usuń
    2. Szczerze mi już też :) Zaczynam się wkręcać... a jestem już niedaleko końca :( I chcę jeszcze :) Jeżeli mogłabyś polecić mi jakieś ciekawe książki... mniej psychologiczne to byłabym bardzo wdzięczna :) a jeśli chodzi o filmik bardzo spodobała mi się ta czapa :) jest totalna! :) może jutro wybiorę się na zakupy i też znajdę coś dla siebie :)

      Usuń
  12. ostatnio pisałam posta o moich lekach na całe zimowe zło, więc serdecznie zapraszam do nas w wolnej chwili ;)
    muszę się zabrać za to zabójstwo kotów, bo tytuł mnie bardzo intryguje
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś w jakimś filmiku wspominałaś, że idziesz do Kościoła...po co tam chodzisz skoro uważasz, że TY masz prawo decydować o swoim/cudzym życiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze tego tylko brakuje, żebyś mnie rozliczała do jakich miejsc chodzę, a do jakich nie. Chyba coś Ci się pomyliło ;-) pozdrawiam

      Usuń
  14. Widziałam Twój filmik, bardzo mi się podobał, chociaż w tym momencie nie jestem na bieżąco z książkami. A odżywki tego cacka z Isany jestem bardzo ciekawa, bo od dłuższego czasu ostrze sobie na to ząbki.
    Btw, zostałaś otagowana:
    http://mazidelka.blogspot.com/2013/01/zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!