środa, 2 stycznia 2013

środowy relaks + stary nowy łup torebkowy... :-)

Z racji tego, że jestem chora, nie poszłam dzisiaj do pracy. Po wielkim świąteczno-sylwestrowym relaksie zdecydowałam się na.... kolejną dawkę relaksu ;-) co się tam człowiek będzie przemęczał :D




trochę czytam (polecam fajny artykuł Francisa Fukuyamy w Newsweeku), oglądam How I Met Your Mother (i chyba zaczynam się wkręcać, o nie)...



....i piję pycha herbatę malinową (organiczną) w starym jak świat kubku ;-) 



a propos staroci, wygrzebałam starą torbę mojej mamy (z czasów Jej młodości). Ma przepiękny brązowo-wiśniowy odcień i fason aktówki, taki jak lubię :-) 



jest co prawdą nieco nadgryziona zębem czasu, ale szczerze przyznam, że odbieram to jako jej atut :-) to torba z duszą, z prawdziwej skóry, gdzieniegdzie zagnieciona, odkształcona, trochę porysowana, ale nadal bardzo porządna i dobra jakościowo. Klasa sama w sobie. 



Myślicie, że powinnam dać jej drugie życie i zacząć ją nosić ? 

Szukacie czasem perełek w maminych lub babcinych szafach? 



buziaki,


Asia

33 komentarze:

  1. ejj hImym jest najlepszym serialem ever :D Tylko może te ostatnie sezony to już gorzej, ale wszystkie pierwsze-miłośc. Też szalejesz za Tedem :D?
    A ta torba to istny klon z kolekcji hm i zara. Moda zatacza koło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie, żaden z 3 facetów nie jest w moim typie ;-P faktycznie, torba jest klasyczna, to pewnie dlatego :-)))))

      Usuń
  2. Niestety moja mama kiedyś na moich oczach jak byłam mała (6-7lat) pozbyła się tych wszystkich piękności..a byłoby co nosić.. bo nawet ten sam rozmiar...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo :/ a torebka jest bardzo w porządku :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo ładna :) Moja mama niestety systematycznie pozbywa się starych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teksty pana Fukuyamy spędzały u mnie sen z powiek na początku studiów(pan prowadzący zajęcia był jego najbardziej oddanym fanem), więc się zastanowię nad "takim" relaksem :D. Możesz zdradzić tematykę tekstu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka :) Nagraj coś dla nas...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie kubki... :D Śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne! Ja co róż wygrzebuję perełki z szafy mamy :)Torebka świetna, zakładaj ją śmiało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie uwielbiam Twoje wpisy ;-)
    HIMYM oglądam okazyjnie, natomiast ostatnio wkręcił mnie bez reszty serial Suborgatory- gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest świetna, zdecydowanie powinnaś ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj w klubie, też jestem chora i zrobiłam sobie wolne do końca tygodnia :P (a raczej lekarz kazał...)
    torba rewelacja! też bardzo lubię tego typu fasony.
    niestety moja mama zawsze wszystkiego się na bieżąco pozbywała i nie chomikowała nic w szafach, a szkoda :( bo jak patrzę na jej zdjęcia z młodości i te piękne kuferki, torebki i buty (!) (mamy ten sam rozmiar) to aż mi smutno, bo takie perełki by były.
    pozdrawiam i zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest super, jak nie chcesz jej to mozesz mi oddac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram koleżankę wyżej - chętnie przygarnę takie cudo ;) Jest świetna!
    Ja lubię podkradać mamy rzeczy z młodości, jednak niestety w większości są dla mnie za małe - Mama ma zaledwie 1.50 wzrostu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to uważaj, bo How I Met Your Mother naprawdę strasznie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka ładna :) ja też odpoczywam, powstał nawet o tym mój dzisiejszy post na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka super :) noś jak najbardziej fajna skórzana porządna :) a co do choroby witaj bo ja też jestem chora :( już mam dosyć a dopiero to 2 no może 3 dzień ;/
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest prześliczna :) Napiszę szczerze, że bardzo zazdroszczę. Ja mam może 2 miniaturowe torebeczki z historią, ale ta Twoja jest piękna i szczerze jej zazdroszczę.
    Podobno na takie łupy można trafić w secondhandach, ale ja jestem okropnie uprzedzona do tego typu miejsc i pozostaje mi chorować na naprawdę drogie torebki i zadowalać się byle jakością sieciówek. Serio mam tylko jedną torebkę, z której jestem zadowolona - jest to torebka Pieces :) i mam ją jakieś 4 lata? Nie nosi śladów użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. torba jest swietna!!! dawaj stylizacje z nia ;-)
    zapraszam www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Noś ją, ja też noszą jedną starą skórzaną torebeczkę po mamie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety po mamie nic nie mam z takich 'klasyków', bo podczas przeprowadzki wszystko zostało zutylizowane :( A szkoda, bo miała piękne rzeczy. Takie klasyki mają swój niezaprzeczalny urok. Ja bym się nawet nie zastanawiała tylko od razu przeniosła wszystkie manatki do nowej-starej torebki. Jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. tak, tak szafa mojej mamy kryje fajne perełki które po wizycie u krawcowej mają swoją drugą szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam za malinową herbatą, ale torba jest świetna :)
    Też lubię ten serial i zawsze nie mogę się nadziwić, że aktor który gra Barney'a jest 100% gejem :D
    Pozdrawiam, Millie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka świetna, napewno nie spotkaz nikogo w identycznej na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Asiu,
    kiedys pisalaś, że zaczynasz ogladać Dextera, ciekawa jestem na jakim jestes etapie i jakie masz wrażenia. Ja obejrzalam wszystkie sezony w ekspresowym tempie, chociaz muszę przyznać, że 4-6 obejrzalam bardzo pobierznie, nudzil mnie i irytował.

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba mi się podoba. Też lubię wygrzebywać takie rzeczy z duszą.
    Wyglądają bardzo oryginalnie.
    PS: Może pomyślisz nad postami w formie pamiętnika- to co zakładasz każdego dnia do pracy.. Umówmy się - 1 week :)Co Ty na to:)
    Pozdrawiam, wierna widzka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Bardzo fajny post! A torba super! Zapraszam do mnie! :) http://annix95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. torebka swietna! koniecznie nadaj nowe zycie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że tak. Torebka niebanalna i ma swoją historię. Takie rzeczy są bardziej wartościowe :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!