czwartek, 21 lutego 2013

Gwen, kocham Cię!

wiem....wiem, pewnie macie już dość, ale ja po prostu nie mogę się powstrzymać, ta dziewczyna jest idealna!



Kocham Ją i Jej styl miłością dozgonną....jest dla mnie ogromnym źródłem inspiracji :-)



uwielbiam to połączenie martensów, punkowych spodni i chanelki (która niestety nie została uchwycona na tej focie)















<3 


wniosek jest prosty - Gwen nawet w worku na ziemniaki będzie wyglądała fenomenalnie. I za to Ją uwielbiam. To nie jest laska, która będzie się pindrzyć 10 godzin przed wyjściem z całym sztabem stylistów i Bóg wie kogo jeszcze. U Gwen styl jest niewymuszony, wypracowany, bardzo stylistycznie konsekwentny (choć tak różnorodny). 


Lubicie Ją?


ściski, 


Asia

29 komentarzy:

  1. Też ją bardzo lubię :) Charakterystyczny znak - zawsze czerwień na ustach. Aż trudno uwierzyć, że ma już tyle lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca wiadomo ile osób nad nią pracuje, ale prawdą jest że wygląda jak 'każda z nas'. Cudna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ma fenomenalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim stylu.. ale ładna z niej Kobieta :) widzę że lubi przełamywać style..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://allegro.pl/hm-ramoneska-czarna-r-38-nowa-hit-sezonu-i3049096656.html?source=oo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ją lubię, nie tylko przez jej styl, ale wydaje się być równą babką, i świetną artystką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchałam jej kiedys namiętnie i bardzo ja lubiłam :) Na powyższych fotkach rzeczywiście wygląda bardzo stylowo :) Najlepiej właśnie na pierwszej fotce.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ją! co ja bym dała za to żeby tak wyglądać mając przeszło 40 lat! stylizacje jak zawsze na najwyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją uwielbiam, kompletnie nie wygląda na swój wiek, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no Gwen to Gwen- rewelacja. Jest wyjątkowa po każdym względem. Fantastyczny wokal, uroda, na pewno jest dobrą mamą, normalną, wyluzowaną i niezmanierowaną. Styl ubierania- godny naśladowania.Jestem na duże TAK. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Styl ma oryginalny i szczerze mowiac nie wyobrazam sobie nikogo innego, kto wygladalby dobrze w skopiowanej od Gwen stylizacji.... dla mnie to taki diry glamour:)

    Osobiscie jako zrodlo codziennych inspiracji preferuje J. Albe, prosty a zarazem ciekawy casual.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem dziwna, nigdy przez całe życie nie fascynowała mnie stylizacja żadnej gwiazdy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pocieszyłaś mnie bo już myślałam, że tylko ja mam bzika na jej punkcie! Nikomu nie jest tak do twarzy w czerwonej szmince na ustach jak jej! Gwen jest fenomenalna, przepiękna, ma swój konsekwentny styl. A to co wyczynia na scenie z No Doubt...Poza tym sama pisze większość tekstów. Uwielbiam ją!http://jagazanna.blogspot.com/2013/01/my-music.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super ma styl według mnie ;)
    i to w ogóle jest taka kobieta z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jej styl i ciuchy ... najwięcej mam bielizny jej projektu :) muzyka jednak niekoniecznie mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona robi bieliznę ?? wow, nawet nie wiedziałam :)

      Usuń
  18. O, moje martensy :)
    Mnie jakoś nie zachwyca, choć niektóre stylizacje świetne. No i urodę ma oryginalną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej muzykę lubię ale styl jak dla mnie fatalny...na 5 zdjęciu wygląda masakrycznie, zero kobiecości czy czegokolwiek co by mnie urzekło, ale co człowiek to gust i to jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego zniknął friend tag?

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam na koncercie No Doubt w Londynie kilkanaście lat temu, ta kobieta to wulkan energii, jest niesamowita. Nie jest klasyczną pięknością, raczej jest kobietą z pazurem i to chyba właśnie sprawia, że nie wygląda na swój wiek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam sie ...to jest kobieta nietuzinkowa...ma niezwykla urode i styl...i to nie jest 'jej image'...ona taka jest

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!