niedziela, 17 lutego 2013

Philips Lumea - domowa depilacja plus relacja z eventu :-)

Hej ho!

Jak zapewne wiecie, poprzedni weekend spędziłam w Warszawie, uczestnicząc w evencie Philipsa. Spotkanie to miało na celu zaprezentowanie nam (czyli vlogerkom i blogerkom) nowego urządzenia do depilacji o nazwie Lumea. Produkt ten zagwarantować ma nam bezpieczny, domowy sposób na uporanie się ze zbędnym owłosieniem - bez bólu i ze skutecznością dorównującą profesjonalnym zabiegom laserowym w gabinetach dermatologicznych. Brzmi nieźle, prawda? :-)




Należy zaznaczyć, że Lumea to NIE laser. Jest to depilacja IPL (Intense Pulsed Light), różnica polega na rodzaju światła, które emituje urządzenie. IPL jest bardziej rozproszone i niejednorodne niż laser, niemniej, producent zapewnia nas, że skuteczność w przypadku tych dwóch metod jest do siebie bardzo zbliżona. Przy systematycznym użytkowaniu depilatora Lumea, w pierwszej fazie (po uprzednim ogoleniu skóry zwykłą golarką), zabieg powinno się powtarzać co tydzień (przez pierwsze 6 tygodni), następnie co 4-6 tygodni. 





 
produkt prezentuje się następująco (wszystkim dziewczynom kojarzy się z pistoletem rodem z Gwiezdnych Wojen, i faktycznie tak wygląda :-D)



Oprócz tego, że Philips uraczył nas fantastyczną imprezą w pięknym miejscu, event był znakomitą okazją do poznania dziewczyn, które wcześniej mogłam jedynie "czytać", bądź oglądać :-) 



tu razem z Szusz i Karoliną ze Stylizacji słuchamy pani dermatolożki. 




niewielkie poprawki u pani makijażystki (a pan fotograf był wszędzie, miałam wrażenie, że się sklonował...:-)



świetny wykład pani dermatolożki. Słuchałyśmy w wielkim skupieniu :-) a mój odrost widać z kilometra, haha :-D








tu już w Spa, mieszczącym się na 43 piętrze hotelu InterContinental. Widok taki, że szczenę można z podłogi zbierać :-) 


 naprawdę fantastyczny zabieg, buzia wymasowana i szczęśliwa :-)







było i jedzonko :-)




dziękuję za wszystko, było wspaniale :-)


a teraz bierzemy się za testowanie tego cudaka, mam nadzieję być gładka i piękna :-D


buziaki,

Asia

38 komentarzy:

  1. To może być bardzo interesujący produkt:) testuj i koniecznie daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedam Ci Philips Lumea sc 2004/ 11 za 1200/ w sklepie kosztuje 1700/ Produkt NOWY

      Usuń
  2. Szkoda, że zapomniałaś napisać bardzo istotną rzecz, ile to kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia zielonego, nie ma tego jeszcze w sklepach, a nie chcę nikogo w błąd wprowadzać:-) minusem jest to, że na pewno dużo i nie ma co owijać w bawełnę

      Usuń
    2. Sprzedam Ci Philips Lumea sc 2004/ 11 za 1200/ w sklepie kosztuje 1700/ Produkt NOWY

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać wyników Twoich testów. Szkoda tylko, że to urządzenie kosztuje majątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie majatek, bo obliczajac, ze ten sprzet ma dzialac 5 lat, to miesiecznie wychodzi 25zl. Kosztuje około 1500zł.

      Usuń
    2. Sprzedam Ci Philips Lumea sc 2004/ 11 za 1200/ w sklepie kosztuje 1700/ Produkt NOWY

      Usuń
  4. Dermatolożka to nie Dermatolog ? :)

    Robiłam depilację IPL i włosy odrastają po szybkim czasie, nie jest to trwała depilacja niestety,chodź Pani kosmetyczka mnie zapewniała , zrzucała winę na moje hormony ale po czasie się dowiedziałam że to nie jest trwała depilacja co nawet potwierdziła mi Nissiax83 żeby nie marnować na to pieniędzy. Ciekawa jestem ceny tego sprzętu .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś na spotkaniu :) Czekam z niecierpliwością na recenzję tego urządzenia, ciekawa jestem czy rzeczywiście działa na zawsze, albo chociaz na dłuższy czas...

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie wymyślili coś bezbolesnego :) testuj testuj i obnaż przed nami to urządzenie doszczętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedam Ci Philips Lumea sc 2004/ 11 za 1200/ w sklepie kosztuje 1700/ Produkt NOWY

      Usuń
  7. Bardzo chciałabym troszkę więcej dowiedzieć się na temat tego urządzenia, planuje jego zakupienie i sama nie wiem czy mam inwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Wam :) Miło zobaczyć znajome twarze :)
    Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się to urządzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądałaś....jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Bejbe super było Cię poznać:)) Mam nadzieję że jeszcze niedługo się spotkamy:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana. ;)

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/2013/02/how-is-your-home-beauty-day-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. "a świstak siedzi i zawija sreberka...", to jeden z kolejnych badziewi, które pojawiają się na rynku i obiecują nie wiadomo jaki efekt. Jestem dyplomowanym kosmetologiem, pracowałam na sprzęcie IPL wartym ponad 10 000 euro i potwierdzam słowa Nissiax, że to absolutnie nie działa (no może tylko na chwilę). Szkoda czasu i pieniędzy. Żal mi tych, co dają się tak nabierać...

    OdpowiedzUsuń
  13. no no super! oglądałam dziś filmik Nisiax o depilacji i jednak mam wątpliwości co do tego urządzenia... ale pewnie jak sama nie spróbuję to się nie przekonam :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie:) same znane twarze :) z tego wszystkiego najchętniej spróbowałabym jedzonka,które Wam serwowali :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego urządzenia :) Testuj, testuj i zdasz nam relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję! Jestem strasznie ciekawy, bo jeśli działa to trzeba będzie kupić sobie taki 'pistolecik' : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedam Ci Philips Lumea sc 2004/ 11 za 1200/ w sklepie kosztuje 1700/ Produkt NOWY

      Usuń
  17. nie wiedzialam ze takie urzadzenia sa na rynku przez co jestem bardzo ciekawa Twojego zdania na jego temat. a spotkania takie sa swietne i nie tyle ze poznajemy kosmetyki czy produkty ale poznajemy inne blogerki czy vlogerki. Mialam okazje poznac osobiscie Karoline i Weronike - bardzo sympatyczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no to czekamy na recenzję :))
    Asiu, skąd masz butki, które masz na sobie na zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szusz, Karolina i Ty, moje 3 ulubione vlogerki w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wyglądałaś najlepiej, jesteś najlepsza! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa recenzji :) Pięknie wyglądałaś :) widzę też susz i karolcie moją kochaną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu wyglądałaś przepięknie! Nie mogę się na Ciebie napatrzeć. Bardzo dobrze, że dodałaś zdjęcia! ;) Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedisiu , ale jesteś mała:) A tak na serio to pikna kobita z Ciebie. Proszę, nagrywaj częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam być tam z Wami, wielka szkoda, że się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana obłędna kreska na oku i obłędna fryzura :)!!

    OdpowiedzUsuń
  26. też chciałabym wybrać się na taki wyjazd, chociaż muszę przyznać, że obecnie jestem zadowolona z mojego sposobu depilacji. korzystam z kremu revitol hair removal chociaż wcześniej depilowałam się innymi sposobami. Przyjaciółka mi go poleciła, bo depilowała nim praktycznie wszystkie miejsca, nie miała żadnych podrażnień, ani problemów z uczuleniem. krem zajmuje też wysokie miejsce w rankingach, co również mnie do niego przekonało http://depilacjakrem.pl/. tak czy inaczej jestem otwarta na nowości i z niecierpliwością czekam na komentarze odnośnie tego nowego urządzenia do depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.olx.pl/oferta/hit-bezprzewodowy-depilator-laserowy-philips-lumea-CID628-IDgXvk1.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!