wtorek, 26 marca 2013

KONKURS: wygraj urządzenie do usuwania owłosienia - Philips Lumea!

Miło mi niezmiernie zaprosić Was na konkurs :-) Podejrzewam, że wiecie doskonale o co chodzi...pisałam już o nim na facebooku jakiś czas temu, a poza tym widziałam, że kilka blogerek umieściło już informacje odnośnie konkursu. :-)


Jeśli chodzi o samo urządzenie, trzeba nastawić się na dwie podstawowe rzeczy - cierpliwość i systematyczność. Należy pamiętać, że Philips Lumea usuwa włoski metodą IPL, to NIE jest laser!




z technicznego punktu widzenia - używanie Lumei to czysta przyjemność. Urządzenie jest bardzo poręczne, łatwe w obsłudze, a sama bateria starczyła mi na trzy serie zabiegów - to bardzo dużo!


fajnym rozwiązaniem jest światełko sygnalizujące "gotowość" urządzenia do strzału. Sam strzał nie jest inwazyjny, nie potrzebne są nam okulary podczas zabiegu. 




Ważne by się nie zniechęcać, ja po 4 zabiegach (a skupiałam się najbardziej na pachach i łydkach), nie zaobserwowałam właściwie żadnych rezultatów, oprócz tego, że włoski na łydkach były nieco "słabsze", a depilacja golarką minimalnie krótsza (najpewniej dlatego, że włoski na nogach mam ciemniejsze, im ciemniejsze włoski, tym efektywniejsze ich długotrwałe usunięcie).



Po 6 zabiegach (póki co tyle ich własnie wykonałam), włoski na nogach są faktycznie mniej liczne. Do strzałów pod pachami nieco się zniechęciłam, zauważyłam, że są miejsca pod pachą, gdzie uderzenie światła sprawia mi ból. Niemniej, jestem bardzo zdeterminowana by pozbyć się owłosienia pod pachami, więc nie poddam się :-)


Wiem jedno, na zabieg usuwania owłosienia metodą IPL nie udałabym się do salonu dermatologicznego. Pochłonęłoby to masę czasu i pieniędzy. W warunkach domowych, w pewnym momencie zabieg staje się rytuałem, rutyną...przedłużeniem wieczornej pielęgnacji. A świadomość, że za jakiś czas nogi i pachy faktycznie wolne będą od włosów, dodatkowo nakręca bardzo pozytywnie :-)



a teraz przechodzimy do meritum posta, czyli do KONKURSU :-)


Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z regulaminem - KLIK

Aby zgłosić swoją kandydaturę, należy skorzystać z widgetu poniżej:







i w 500 znakach odpowiedzieć na pytanie konkursowe - Długotrwała gładkość jest ważna, ponieważ daje kobiecie... 




trzymam za Was kciuki :-)


buziaki,


Asia

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie jest to jednak zupełnie bezbolesna metoda usuwania zbędnego owłosienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego jaki kto ma próg bólu... a miejsce pod pachami jest bardzo bardzo delikatne. Siłę światła można regulować :-)

      Usuń
  2. hej,

    sorrki za offtop, ale gdzie nabyłaś pościel z ostatniego posta??


    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe urządzenie, rozwiązałoby problemy ze zbędnym owłosieniem na rękach, którego bardzo nie lubię:/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!