poniedziałek, 11 marca 2013

śmiech przez łzy... :-)

Ostatnimi czasy (ze względu na tę przedłużającą się zimę) desperacko poszukuję sposobów na poprawę humoru. Apogeum uśmiechu (choć to dość przekorne) wywołuje u mnie kotka Grumpy Cat, na pewno doskonale Wam znana z memów rozpowszechnionych na facebooku.


Oprócz tego, że Grumpy jest ekstremalną malkontentką, zdegustowaną wszystkimi i wszystkim,  z miną, której nie powstydziłby się nawet najbardziej zgorzkniały i wprawiony hejter, kociak jest absolutnie czarujący i....wbrew swemu złowrogiemu imageowi....rozczulający serca wszystkich miłośników kocich wdzięków (do których ja się zaliczam:-).



oto parę fotek:











słodkość absolutna.....





***widzicie ten pyszczek???***




nie wiem czy Grumpy Cat działa na Was tak samo jak na mnie, ale wiem jedno....gdy tylko mi źle (bo np. patrzę na śniegowy armagedon za oknem), wchodzę na stronę małej marudy i coś we mnie w środku pęka....rozczula i rozśmiesza jednocześnie. Kocham koty całym serce, chyba czas rozejrzeć się za jakimś kocim towarzyszem :-) 



ściskam kocio,


Asia

19 komentarzy:

  1. Wiem, że niektórym już się przejadł ten kot. Mi nigdy, bo uwielbiam Grumpy'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kociak ma identyczną minę jak moja "koleżanka" :)) niestety nie poprawia mi się humor jak na nią patrzę, a wręcz przeciwnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kicia Maruda :) ale rzeczywiście uśmiech się na twarzy pojawia kiedy się na nią patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Simon's cat rowniez potrafi poprawic humor. Na YT znajdziesz pelno jego filmikow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kicia przesłodka, nawet oglądałam filmiki na yt z panną nabormuszoną w roli głównej :)Zgryz ma fenomenalny :< :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kotki :) a ten jest uroczy! Na moim blogu dodałam niedawno koci post o moim koteczku :) jak masz ochote do zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie martw!!! Jeszcze kilka dni i znów zacznie robić się ciepło. Tym razem ta wredna zima już nas ponownie nie zaatakuje:))) Trzymam kciuki za Twój dobry humor, a w międzyczasie zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahahaha, pełna powaga ;D
    Co za kot ; O Jakbym zobaczyla go na ulicy to chyba leżałabym ze śmiechu xDDD


    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie z tego dzis uśmiałam :) też koteczki http://www.youtube.com/watch?v=xITL62e2u-4

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tego kota i jego 'no' :D Ale co do pogody, to mi nie przeszkadza, śnieg jest śliczny! No i jakby było ciepło i słonecznie, to w ogóle nie chciałoby mi się uczyć, a tu maturaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też kocham Grumpy Cata! jest wspaniały i taki kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Grumpy, a co do przygarnięcia kota to zostawiam Ci ku przestrodze:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pFyVaLMAYGY
    ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja patrzę na moją kotke :)
    tej nie znam bo nie siedzę na facebooku, ale to chyba ragdoll też...bicolour...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię kotów, ale ten jest prze kochany <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!