środa, 29 maja 2013

testujemy! L'Biotica Biovax Naturalne Oleje

Witajcie!


Dobrodziejstw do włosów nigdy nie za wiele :-) Własnie niedawno pisałam o dwóch nowych odżywkach, które włączyłam do pielęgnacji moich włosów. Parę dni temu dobra duszyczka przesłała mi kolejne produkty pielęgnacyjne do włosów.










odżywka i szampon - intensywna regeneracja




jak widzicie, w tej serii Biovax stawia na naturalne oleje. Dominują trzy: arganowy, kokosowy i makadamia. 


Póki co, nie miałam jeszcze okazji przetestować, ale już samo opakowanie wygląda bardzo obiecująco :-) 

jestem pozytywnie nastawiona, myślę, że to może być bardzo dobry produkt. 



Miałyście okazję testować? Jeśli tak, to podzielcie się spostrzeżeniami :-)



buziaki,


Asia 

25 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa i przy njabliższej okazji mam zamiar nabyć maseczkę :) Koniecznie daj znać jak się sprwadza u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna jestem posiadaczką,użyłam kilka razy i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory miałam tylko keratynę+ jedwab, ale coś czuję, że i ta seria dołączy do moich zasobów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na mojej liscie zakupowej, zaopatrze sie jak tylko bede w PL :) Bardzo lubie Biovax, maja duzo swietnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś spróbuję:) podobno jednak seria z keratyną i jedwabiem jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. też otrzymałam tą maskę do testowania - jest po pierwszym użyciu i na szczęście nie obciążyła mi ona włosów (jak na razie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tabletek z tej firmy, odżywki i teraz używam serum ... byłam tak pozytywnie nastawiona bo tak wszyscy chwalą... a tu taka klapa !;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak się sprawdzi, ja z biovax najbardziej lubię tą z proteinami mlecznymi

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa maski. chyba skocze do apteki przyjrzec sie jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, czaję się na te produkty od dobrego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam już tę maskę, ale jeszcze nie testowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie maiałam okazji testować tych kosmetuków, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej serii. Jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  14. JA czekam na recenzje, jeśli będą dobre - przygarnę ją przy najbliższej superpharmowej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiedziałam,że już Cię gdzieś widziałam;) filmiki na YT są super, a po Biovax muszę sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę te produkty:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to najlepsza pielęgnacja włosów. Biovax ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. testowałam tę maskę i faktycznie moje włosy ppo nie stały sie lepsze i jakby mocniejsze, najgorszym czynnikiem jest to, że dość chemicznie śmierdzi... chyba, że to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze.. o takiej nowości z Biowaxa to nie słyszałam. Miałam tylko do włosów przetłuszczających się. Świetne to powinno być i pewnie zakupię jak już wykończę wszystko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będąc dzisiaj w aptece kupiłam sobie saszetkę maski do włosów z tej serii, mam nadzieję, że się sprawdzi i w związku z tym będę chciała sobie kupić pełnowymiarowy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjecie nie jest od tych produktow tylko balsamu brazuujacego z rossmana

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupiłam te maskę,będąc teraz z Polsce,czeka na swoją kolej:)Świetny blog!Pozdrawiam z Berlina!Obserwuję i zapraszam: http://enitdj.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. I jak wyszły te testy bo szukałam i nie widzę, a zastanawiam się nad kupnem?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!