niedziela, 30 czerwca 2013

człowiek okazja - to ja!

Hej!


mamusia moja mi zawsze powtarza, że mam oko do okazji :) dzisiaj chyba też niezła okazja mi się trafiła, dlatego postanowiłam, że podzielę się moim szczęściem z Wami :-)


Czasem zaglądam do Promodu. O ile ciuchy rzadko kiedy przypadają mi do gustu, o tyle niektóre dodatki proponowane przed Promod są naprawdę zachwycające. Oto co udało mi się "upolować" :) 





oryginalnie, ten naszyjnik kosztował 69zł - szaleństwo. Przeceniono go na 30 zł. 



następnie, moją uwagę przykuła ta oto bransoletka. Bardzo oryginalna i świetnie prezentująca się na dłoni. Cena pierwotna - 69 zł (!!)


na szczęście przecena objęła także bransoletkę. Jej koszt po obniżce to również 30 zł. 



jest śliczna, ale trzeba się natrudzić by ją zapiąć jedną ręką :-)



A teraz najlepsze :D

Jako że posiadam kartę stałego klienta w Promodzie ( a właściwie to karta mojej mamy :) i okazało się, że pula punktów upoważniająca do 20 zł upustu, została osiągnięta, cena za te dwie błyskotki dodatkowo poszła w dół o dwie dychy :D

Reasumując, rzeczy, za które bez upustów zapłaciłabym 138 zł, wyniosły mnie 40 zł. :-) innymi słowy, jestem 100 zł do przodu, hurra! :-) 



podobają się Wam moje łowy? macie oko do przecen i promocji? 


buziak,


Asia 

20 komentarzy:

  1. Ile z tych zaoszczędzonych pieniędzy przelałaś na konto ? :D haha
    Ja jestem po sobotnim wyprzedażowym maratonie ! Nie zaoszczędziłam bo wydałam wszystko co tylko mogłam ale za to mam 2x więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No sliczne lowy!!!podobaja mi sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, 100 zł do przodu, 40 do tyłu czyli na plusie zostaje 60 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez zdarza mi się upolować coś fajnego na promocjach. W ubiegłym roku w sklepie MQ znalazłam śliczną bluzkę, która była przeceniona 70% z 380kr, wiec kosztowała 114 kr a ja miałam rabat 100kr, który dostałam po zapisaniu się jako "członek klubu MQ" wiec za bluzkę zapłaciłam 14 kr = ok 6-7 zł :) Więcej kosztuje chleb, który kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi Cie poznać - ja jestem Dziecko Promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham promocje <3 a naszyjnik robi gigantyczne wrażenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają! Uwielbiam ciężkie, wielgachne naszyjniki, a ten Twój idealnie wpisuje się w moje "chciałabym" ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieprzeciętny naszyjnik, wydaje mi się że bardzo w Twoim stylu z ceną też super trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, takie idealne w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik boski! Ja ostatnio zakupiłam w Mohito także naszyjnik - srebrny, gruby łańcuch, gdzieniegdzie chlapnięty limonkową farbą. Jest cudowny. Pierwotnie kosztował 40zł, a ja zapłaciłam za niego dyszkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie dodałam post o tym jak to kupiłam wymarzoną dżinsową koszulę za pół ceny czyli 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wpadłam na pewien sklep internetowy, być może go znasz ;) Mają naszyjniki takie w Twoim stylu i nie drogie :) http://vezzi.pl/kategoria/v/bizuteria-i-zegarki/naszyjniki?gclid=CMmr_oi5lrgCFc1e3god3U8A_Q#

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka za taka cenę !!! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!