niedziela, 14 lipca 2013

małe zakupy kosmetyczne

jestem z siebie dumna :) wszystko sukcesywnie zużywam i kupuję wyłącznie wtedy kiedy potrzebuję :-)


wykorzystałam już krem pod oczy, na dzień i na noc i postanowiłam kupić sobie jakiś porządny "nawilżacz" na buzię  :) oto zakupy:




maseczka nawilżająca z Iwostinu, krem do cery trądzikowej z Uriage oraz krem pod oczy z Eucerin. 



Iwostin to bardzo dobra i lubiana przeze mnie firma. Chyba nigdy mnie nie zawiodła, nie spowodowała żadnych podrażnień czy nieprzyjemności wynikających z używania. Maseczka kosztowała ok 30 zł. 


krem pod oczy z Eucerin to dla mnie zupełna nowość. Nigdy nie stosowałam żadnego kosmetyku z tej firmy. Krem jest nawilżający i lekko "prewencyjny" :) wahałam się między nim, a kremem z Bandi (cenowo Bandi był dużo atrakcyjniejszy), jednak porównałam skład i okazało się, że w kremie nawilżającym z Bandi (pod oczy!) był alkohol. Masakra. Krem z Eucerin, to zaledwie 15 ml, a cena, po promocji, to 39 zł. 


ostatnio coś brzydkiego zaczęło pokazywać mi się na brodzie. Kremu z Uriage również nigdy nie stosowałam, ale o samej firmie słyszałam wiele dobrego. Krem przeznaczony jest dla cery typowo problemowej. Kosztował ok 40 zł. 




miałyście kiedyś styczność z tymi kosmetykami? mam nadzieję, że nie kupiłam żadnych bubli :-)



buziak,



Asia

25 komentarzy:

  1. Mialam krem z Eucerin. Nie jest bublem :) Nawilza, dosc szbko sie konczy, ma wygodne opakowanie i nie dziala jakos bardzo szczegolnie. Lubilam go stosowac, ale nie kupie go ponownie, chyba ze bedzie w promocji za 10 zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie odsprzedam za niewielką cenę Eucerin hyaluron filler 7ml. Data ważności do 2015 roku. lub tez krem q10 przeciwzmarszczkowy. dostalam większą ilość od znajomych, którzy likwidowali biznes. Mi nie jest to potrzebne, a komuś może się przydać. W razie pytań proszę o wiadomość na lidii1986@poczta.onet.pl. Moge zaproponować bardzo niską cenę w porównaniu do cen rynkowych. pozdrawiam

      Usuń
  2. Miałam krem pod oczy Eucerin, mam bardzo suchą skórę w tych okolicach, ten krem dał sobie świetnie radę z nawilżeniem jej, korektor pod oczami już nie wyglądał "Ciasteczkowato", wystarczył mi na ok. pół roku, taki też jest jego czas ważności z tego co pamietam, krem warty polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kręcę sie nieraz przy Eucerinie, ale te ceny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kremów nie gościłam jeszcze w mojej łazience. Maseczka wydaje się być intrygująca..

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się kiedyś skusić na jakiś kremik z firmy Eucerin ;)
    Słyszałam że dobre są te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego, ale ciekawa jestem tego kremu z Uriage czy działa. Daj znac jak przetestujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. może miałaś tam alkohol tłuszczowy ;) no Asia, zwykłego by pod oczy nie dali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam się nie znam tak jak Ty :P

      Usuń
    2. Daję sobie łapę uciąć, że to był emolient ;) nie zawsze trzeba panikować na widok alkoholu ;)

      Usuń
  8. Nie miałam ich ale nie wydaje mi się. Eucerin kiedyś miałam krem i był genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym mieć tak jak Ty- ja kupuję i kupuję a potem mi to zalega, bo nie daję rady stosować wszystkiego :)
    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kiedyś robiłam :) ale nie ze wszystkim mi się udaje, teraz np. mam w lazience 4 odzywki do włosow - nie wiem z jakiej paki :)

      Usuń
  10. Daj znać za jakiś czas jak sprawuje się krem przeciwtrądzikowy, szukam jakiegoś dobrego i nie mogę się zdecydować, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawam uriage. iwostin znam i lubię. w kwestii pielęgnacji wrażliwej skóry są świetni. jednak z tą maską się nie polubiłam. niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu? zapychała Cię? bo jest dość tresciwa;))

      Usuń
  12. mnie też ciekawi uriage :) ostatnio w łapkach miałam krem z iwostin za 10zł w super-pharmie, ale nie wzięłam, bo doszukałam się parafiny :(

    OdpowiedzUsuń
  13. w chwili wolnej daj znać, jak się sprawuje krem pod oczy, "brzmi" ciekawie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukcesywnie staję się coraz większą fanka Iwostinu, daj znać jak sprawdzi się ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem pod oczy swego czasu był moim ulubieńcem,zużyłam jakieś 4 opakowania. Z pewnością nie mogę zaliczyć go do bubli - jest bardzo wydajny, nie podrażnia, nawilża, ma wygodny aplikator.Zmieniłam na inny wyłącznie dlatego, że nie dawał sobie rady z moimi sińcami, cała reszta jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten krem pod oczy mnie zainteresował, całkiem fajnie się prezentuje i chętnie bym go na sobie sprawdziła chociaż wcześniej o nim nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam krem pod oczy. Całkiem przyjemny produkt, lekki, delikatny, naprawdę nawilża, ale na moje sińce pod oczami potrzeba jednak cięższej artylerii ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!