wtorek, 2 lipca 2013

wyniki konkursu z KAMILL :-)

hej kochani,


dzisiaj szybciutko :-) wyniki konkursu z firmą KAMILL.


Muszę przyznać, że czytając wszystkie Wasze zgłoszenia, miałam absolutnego banana na buzi :-) niektóre z Was są naprawdę wyjątkowo pomysłowe i kreatywne! Niestety nagrodzić mogę jedynie 3 osoby, a wierzcie mi, że chciałoby się więcej!!





1. Pierwszy zestaw trzech kremów Kamill, wygrywa TIRU RIRU:


krem musi być raczej biały
w konsystencji za to stały
chronić winien przed mrozami
nie może pachnieć grzybami
dobrze jeśli się smaruje
tak że skóra nie pulsuje
z bólu czy innej gorączki
i nie są czerwone rączki
jeszcze mógłby nie być drogi
żeby kupić też na nogi
można krem no i na szyję
to takiego ja użyję!

DAŁAŚ CZADU DZIEWCZYNO, ja się uśmiałam :-) 

2. Drugi zestaw wygrywa KAROLINA KOSIŃSKA 

K - Kojący
A - Aksamitny
M - Miło pachnący
I - Intensywnie nawilżający
L - Lekka formuła
L - LUBIĘ TO !!! :)

jest prosto, ale bardzo efektywnie :-) Twój post przykuł moją uwagę, fajny pomysł w wykorzystaniem nazwy marki :-)

3. Trzeci zestaw wędruje do OLGI KOŚCIAŃSKIEJ

Abyś rączki gładkie miała,
doskonale nawilżone,miękkie, lśniące i pachnące
i mrozami nie skażone,
krem potrzebny idealny- nie za rzadki, nie za gęsty,
o zapachu waniliowym,owocowym albo mięty.
Cena-sprawa oczywista-kusić musi przystępnością,
byś zakupić krem ten mogła przyjaciółce,mamie,siostrom.
Dodatkowo też wydajność jest tu jak najbardziej w cenie,
no bo kiedy jest zbyt słaba-stwierdzić można przepłacenie!
Idealny krem dla kobiet też łagodzi podrażnienia,
przecież podczas każdej pracy łatwo o zaczerwienienia.
Kiedy te kryteria spełnia krem szczęśliwej posiadaczki,
wtedy smutek, rozdrażnienie,jest widokiem u niej rzadkim! :))

Olgo, założę się, że studiujesz polonistykę, posiadasz fantastyczną umiejętność żonglowania słowami - bardzo Ci tego zazdroszczę! poza tym jest i forma i treść - super!



Zaznaczam, że wszystkie dziewczyny dostają identyczne zestawy kremów. Wszystkie trzy posty, wedle mojej oceny, są na bardzo wysokim (tym samym) poziomie, umiejscowienie od pierwszego do trzeciego miejsca jest absolutnie przypadkowe. 


Teraz oczekuję na Wasze adresy! Najlepiej jeśli prześlecie mi je na mojego maila: joa.walczak@gmail.com

W związku z tym, że od środy do poniedziałku nie ma mnie w domu (Opener), paczki wyślę Wam we wtorek (09.07)


GRATULUJĘ ! ! !

5 komentarzy:

  1. Wooow! Dziękuję Ci bardzo!
    Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Super! :DD

    P.S. Nie studiuję polonistyki, dopiero wybieram się na studia :))

    Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje ! faktycznie dziewczyny zasłuzyły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe, ja też się uśmiałam! Gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dziewczynom świetne wierszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn:) Asiu, udanej zabawy!!! :)) Nie zdążysz już z żadnym filmkiem dla nas?: ( : ) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!