wtorek, 13 sierpnia 2013

50 faktów o mnie, czyli wyznania kiediski :-)

Witajcie!



Zasady tego tagu znają chyba wszyscy. 50 faktów o mnie, mam nadzieję, że Was nie zanudzę na śmierć.



Zaczynamy!






1. Jestem straszną bałaganiarą. 

2. Nie potrafię hodować kwiatów, nie mam ręki, wszystko mi więdnie :-)

3. Odkąd mieszkam sama, zaczęłam interesować się gotowaniem i eksperymentowaniem w kuchni. 

4. Nienawidzę grzybów.

5. Mam astmę.

6. Uwielbiam jeździć samochodem, słuchając przy tym muzyki. 

7. Można mnie opisać za pomocą pewnego paradoksu. W kwestiach bardzo ważnych jestem zdecydowana i bezkompromisowa. W kwestiach błahych potrafię być najbardziej niezdecydowanym człowiekiem na świecie (wybieranie szamponu do włosów przez 20 minut, why not?:D) 

8. Nie uznaję czegoś takiego jak "foch", obrażanie i ciche dni. Po co to komu? życie jest za krótkie na takie bzdety.

9. Jestem bardzo wybuchowa i nerwowa. Zwłaszcza w stosunku do najbliższych mi osób. 

10. Jestem feministką (pracę magisterską pisałam o wyzwoleniu kobiet podczas rewolucji seksualnej w latach 60tych:-) i uwielbiam fajnych, mądrych facetów.

11.  Podobają mi się dredy, dłuższe włosy i zarost u facetów. Należy jednak zaznaczyć, że nie wszystkim to pasuje :-) 

12. Od roku jestem singielką (po raz pierwszy od 16 roku życia) i bardzo mi z tym dobrze.

13. Nienawidzę prostactwa, chamstwa, ludzi znęcających się nad zwierzętami, pseudo-kiboli i neonazioli. 

14. Nie jara mnie oczywiste piękno. Wolę ciekawą urodę, niekoniecznie pokrywającą się z obowiązującym kanonem piekna.

15. Bywam infantylna i "księżniczkowata" i w pełni zdaję sobie z tego sprawę. 

16. Sprawiam wrażenie osoby pewnej siebie, czasem nawet wyniosłej. Wrażenie to jest błędne, często się peszę :-) i lubię to w sobie! 

17. Nienawidzę dzwonić i rozmawiać przez telefon. 

18. Bardzo często gadam do siebie (kiedy jestem sama of kors:D), najczęściej po angielsku, bo kocham ten język :-)

19. Jestem typem samotnika, choć nie na dłuższą metę. Mimo wszystko, myślę, że mogłabym zamieszkać przez jakiś czas na bezludnej wyspie, mając ze sobą książki i dobą muzę :-)

20. Lubię sztukę, jestem estetką i uwielbiam otaczać się pięknymi, ciekawym rzeczami. 

21. Lubię przemeblowywać (jest takie słowo?:-) mieszkanie. Bardzo mnie to relaksuje :-)

22. Uwielbiam zmiany. Bardzo szybko się nudzę. 

23. Nie jestem domatorką. Gdybym mogła zmieniałabym miejscu pobytu raz na tydzień. Chociaż zauważam, że im jestem starsza, tym mocniej przywiązuję się do danego miejsca. 

24. Bardzo kocham moich rodziców i zrobiłabym dla nich wszystko. Moja jedyną i najlepszą przyjaciółką jest moja mama. 

25. Nie jestem w stanie wytrzymać z osobami powolnym i flegmatycznymi. Działają mi na nerwy. 

26. Wierzę w przyjaźń damsko-męską. 

27. Jestem flirciarą. 

28. Wiem, że teraz zaszokuję parę osób, ale wierzę, że można kochać więcej niż jedną osobą w tym samym czasie. 

29. Kręcą mnie intelektualiści.

30. Nie jestem zazdrosna (paradoksalnie, moi byli partnerzy mieli mi to za złe, a przecież brak zazdrośni nie wynika z braku zaangażowania! wręcz przeciwnie).

31. Jestem egocentryczką i próbuję nad tym pracować. 

32. Uwielbiam Mike'a Pattona, Led Zeppelin i Nick'a Cave'a i Queens of the Stone Age, RHCP. Jednym słowem - rockowa dziewczyna ze mnie. 

33. Jestem ambitna, ale nigdy nie potrafiłam dążyć bezwzględnie do celu. Tak jak wielu moich kolegów czy koleżanek. Wyścig szczurów to nie dla mnie. 

34. Bywam apodyktyczna i dominująca. Lubię być w centrum zainteresowania, ale nie przesadnie. 

35. Uwielbiam czerń - nie tylko w ciuchach
.
36. Marzę o tym by zwiedzić Amerykę Północną i Południową oraz Bliski Wschód. 

37. Nie narzekam. Nie przejmuję się i nie umartwiam. Wyznaję zasadę, że martwić można się zacząć dopiero wówczas, gdy pojawia się problem. 

38. Lubię latać samolotem. 

39. Nie jestem snobką, marki nie są dla mnie ważne. 

40. Uwielbiam kino, a Stanley Kubrick to mój ulubiony reżyser!

41. Jestem wyrozumiała i lojalna. 

42. Uwielbiam koncerty na żywo, w ogóle mam bardzo emocjonalny stosunek do muzyki i mówię to absolutnie poważnie, NIE dogadałabym się z kimś kto słucha "czegokolwiek". Nie przepadam za ludźmi, dla których muzyka nie jest ważna i może być byle jaka. Mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli :-) 

43. Lubię jak ktoś się o mnie troszczy i mną opiekuje. Tzn NIE przesadnie, ale lubię czuć się dla kogoś ważna :-)

44. Jestem wobec siebie bardzo krytyczna. 

45. Lubię się rozpieszczać, w ogóle lubię siebie, ale (tak jak punkt wyżej) z uwzględnieniem braku idealizowania własnej osoby. Jestem bardzo świadoma swoich wad i absolutnie się nie kryguję. 

46.  Chcę mieć tatuaż

47. Dałabym się pokroić za kawę z autorem "Hańby", prof. J. M. Coetzee'm (nie jestem pewna czy dobrze odmieniłam Jego nazwisko:-) i Kurtem Vonnegutem (choć w Jego przypadku jest to już niestety nie możliwe). 

48. Bywam przewrotna i bardzo skrajna. Myślę, że w ogóle ciężko ze mną wytrzymać, ale jak już kocham to totalnie :-)

49. Marzę o kocie i ekspresie do kawy :-) 

50. Lubię tańczyć....ale sama. Tańczenie w parach jest dla mnie męczarnią. Nie lubię takiego bliskiego kontaktu z ludźmi, których np. nie znam (spocone dłonie, jakieś piruety, brrrrrrrrrrr). 



To byłoby na tyle. 


dzięki, że chciało się Wam czytać.



buziaki,

Asi


65 komentarzy:

  1. Fakt nr 8 - każdy powinien brać z Ciebie przykład!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, podsumowując:

    * 95% z tego co napisałaś, to ja :-)

    P.S.
    Spocone dłonie to jeszcze nic... Spocone "po amerykańsku" plecy i klata - to dopiero jazda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam tak samo czytając fakty u Ciebie:-)mokre plecy i klata mmmmmmmmmmmmm :)))

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, większość podpunktów wygląda tak jakbym to ja je napisała :o Jesteś moją zaginioną bliźniaczką? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o kicie i ekspresie do kawy:)Like:)

    Męskie podejście do życia i szkoda czasu na fochy- mam identycznie:). Dziś też pisałam ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zeszłym miesiącu byłam na Colours of Ostrava, gdzie występował m.in. Mike Patton (koncert był oczywiście rewelacyjny) i pomyślałam wtedy o Tobie, Kiedisko :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. 25 i 26 mam tak samo i fajnie ujelas punkt 42 - mimo, ze sluchamjaram sie zupelnie inna muzyjka niz Ty, to rowniez nie rozumiem ludzi, ktorzy "sluchaja wszystkiego", albo "to co leci w radiu"...
    Jesli masz ochote, to mozesz zagladnac do mnie, tez zrobilam ten tag kilka dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że mogłybyśmy się dogadać - wiele punktów pokrywa się z moimi opiniami/upodobaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 17 jak Ci sie to objawia? Unikasz dzwonienia ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chociaż nie w pracy, bo jest to niemożliwe :-)

      Usuń
    2. jej, też tego nie lubię! Stres większy niż rozmowa w 4 oczy :p

      Usuń
  10. może sama się skusze na ten dość popularny tag? bo czytając u innych wychodzi oń świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie mogę przebywać z osobami wolnymi i flegmatycznymi, dostaję szału po minucie. kilka punktów nam się zgadza, ale parę zupełnie na odwrót :D co nie zmienia faktu, że Cię uwielbiam! pzdr Kiediska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy wiele wspólnego :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. High five za wybieranie szamponu przez 20min :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatni fakt haha MIAZGA ! Z SAMEGO RANA UŚMIECH OD UCHA DO UCHA ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, z życia wzięte :D

      Usuń
    2. Mam to samo! Nie cierpię tańczyć w parze. A najbardziej nie cierpię natrętów którzy nie rozumieją ze nie chcę z nimi tańczyć.

      Usuń
  15. bardzo fajnie, że zrobiłas ten TAG:) myślę, że jesteś bardzo interesującą osobą i szkoda, że nie znam Cię na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, jak widziałam "ileś tam faktów o mnie" na różnych kanałach na youtube, to niezbyt chętnie oglądałam takie filmiki. natomiast wersja pisana bardzo mi przypadła do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekspres mam, kota jeszcze nie :D Zapraszam na kawkę! :D Parę punktów mamy "identyko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobny stosunek do muzyki jak ty, też nie przepadam za ludźmi którzy "słuchają tego co akurat w radiu leci", ogólnie dziwią mnie ludzie którzy nie mają ŻADNYCH zainteresowań, oglądają co leci, słuchają tego co leci, wszystko im jedno na co do kina idą, mam taką koleżankę która chodzi na koncerty tylko dlatego że jest "dużo ludzi i jest fajnie" w ogóle nie obchodzi ją kto gra.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo mi się podoba ten post! :) Ja uwielbiam czytać Twój blog, Twoje podejście do spraw, rady, oglądanie filmików! Masz bardzo barwną i ciekawą osobowość! Super Piękna, że jesteś! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałam sprawdzić, co to jest hamsa :) dzięki Twoim wpisom jeszcze się czegoś nauczę ;D bardzo ciekawe i szczere fakty. Tak sobie teraz myślę, że tworzenie takiego tagu to dobry pretekst do przemyśleń na temat własnej osoby :) aż żałuję, że nie mam bloga, bo też bym napisała o sobie! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez sie spowiadalam:) kilka punktow mam podobnych:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Hamsa.. świetny pomysł :) przywiozłam z Turcji wisiorek- hamsę :) bardzo mi się ten motyw podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. A już myślałam, że tylko ze mną jest coś nie halo, bo nie lubię kontaktów telefonicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Za J.M. Coetzee'go High five, dude! ^^ Przeczytałam wszystkie jego książki i bez dwóch zdań to mój autor nr 1! xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze, bardzo dobrze się to czytało i całkiem to zaskakiwało (nie zrozum źle, wiele dziewczyn prowadzących blogi urodowe potrafi niechcący ukryć ciekawy i zaskakujący charakter, ten tag ciekawie weryfikuje blogerki :) )
    za sam fakt, że nie mówisz "nie jestem feministką, ale... >tu następuje wypowiedź, która jest stricte feministyczna właśnie, ale powiązać ją z feminizmem jest już wielu kobietom wstyd - niewiadomo dlaczego<" tylko mówisz to otwarcie, to Cię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo feminizm to nadal brzydkie słowo na "f" :)

      Usuń
  26. aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! :D Połowa tych faktów jest o mnie!!!! :P i też marzę o zwiedzeniu Ameryki Południowej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. o proszę, fakty nr: 2,9,13,17,19,44,50 dotyczą również mnie ;) nie znoszę rozmawiać przez telefon, a taniec w parze to dla mnie katorga :P kiedyś również uwielbiałam przemeblowywać, ale od dłuższego czasu akceptuję otoczenie takim jakie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha ja też nie cierpię tańczyć w parze ;) Za to uwielbiam sama!

    OdpowiedzUsuń
  29. 51. Często się spóźniam? : )

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne fakty ;) i jedne z ciekawszych jakie czytałam/widziałam na yt:) musisz byc ciekawą osobą, czego mialam juz podejrzenie wczesniej :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe fakty! Lubię zaglądac na Twojego bloga :)
    Jeśli można wiedzieć, jaki dla Ciebie będzie miał znaczenie ten tatuaż :)? Wyczytałam , że Hamsa to talizman przeciw złemu urokowi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś super kobietką :) uwielbiam Cię, Twojego bloga i takie posty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny Tag i jeszcze w Twoim wykonaniu;-) usmiech nie znikal mi z twarzy;D Ja mam tak samo ekspres koniecznie ale taki porzadny moze jak bd pracowac;D i tez sprawdzilam co to jest hamsa;D
    Pzdr:*****

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak łączysz punkt 8 z 9 - brak focha z wybuchowością? Serio, bardzo mnie to interesuje!
    10 - chętnie przeczytałabym Twoją magisterkę, mega temat!
    13 - ja również! kurde, zresztą przy większości rzeczy mogę wykrzyszeć: ja też! ;)
    28 - to nie jest dziwne, potwierdzam, że występuje w przyrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to myślę, że taka wybuchowość bardzo pomaga w wyeliminowaniu focha. to jest zarówno plus jak i minus, ale ja po prostu od razu wyrzucam (czasem dosłownie) co mi nie pasuje, oczyszczając się w ten sposób. Później rozmowa (kłótnia) i zażegnanie konfliktu. Nie odzywanie się i fochowanie to jakaś absolutna strata czasu :-)

      Usuń
  35. Kurcze, naprawdę fajnie czytało się Twoja odpowiedź, widać, że wszystko bardzo szczere i takie NIE na pokaz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śniło mi się dzisiaj, że Ciebie spotkałam :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zatem kiedyś się spotkamy :)

      Usuń
  37. ja także nie znoszę siedzieć z osobami flegmatycznymi! coś mnie trafia wtedy od środka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu Kochana!!! Oglądałam Cię na yt już sto lat temu, teraz zajrzałam na bloga, przeczytałam 50 faktów o Tobie i sobie pomyślałam: 'skubana ma tak jak ja'. Brodacz intelektualista, ale nie upocony jak świnia przy chlewie, będę go kochać byle nie za dużo rozmów przez telefon. Uwielbiam! :D

    P.S. A ekspres do kawy już masz czyli jedno marzenie spełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawa osóbka z Ciebie. W sumie jeśli chodzi o niektóre fakty przypisałabym sobie:)W wolnej chwili zapraszam do siebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. jestes straszną bałaganiarą i estetką w jednym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) a w czym miałaby się tu przejawiać ewentualna rozbieżność? z resztą punkt o byciu estetką ma swój bardzo konkretny kontekst :)

      Usuń

dziękuję za komentarz!