niedziela, 4 sierpnia 2013

...i wracam :-)

hej dziewczyny!


tęskniłyście? bo ja bardzo :-) przyleciałam wczoraj, było naprawdę wspaniale. Mega wypoczełam i wyluzowałam się, nabrałam dystansu do wielu spraw i na dobre mi to wyjdzie! :-)


zderzenie z rzeczywistością jest dość brutalne....




póki co pocieszam się kawą z kubka w byki, prosto z Barcelony (chociaż na szczęście w całej Katalonii corrida jest zakazana!:)


(edit: kawę wylałam na podłogę pół godziny po jej zaparzeniu, całe szczęście, że nie była już wrząca....;-))

wisienką na  torcie są moje małe zakupy z Barcy. Oczywiście nie oparłam się pokusie wstąpienia do Maca (gdzie doradzała mi przemiła i przepiękna pani), podkład kupiony :-) 




więcej szczegółów i fotek w następnym poście. Muszę ogarnąć chatę i popodróżowy bajzel :-)


ściskam Was słonecznie



:-*


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Barcelone, a szczegolnie hiszpanskie slonce. Mam to szczescie,ze jestem tam dosc czesto.
    Gratuluje zakupu w MAC, niech sie nosi pieknie!
    B

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekamy na relację z podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego podkładu z MAC :) Czekam na Twoją recenzję oraz fotki z Barcelony :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że już znów jesteś z nami :)
    Zazdroszczę wyjazdu i mam nadzieję, że w tym roku mi również uda się wrócić do Barcelony :)
    Czekam na nowe notki i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że się stęskniłyśmy a najbardziej to chyba za filmikami (żeby popatrzeć na cudną Asię :))
    Kubek i najszynik cudny :) Też taki chcę, jestem zazdrosna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że już wróciłas :) Nie mogłam się doczekac Twego powrotu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super,że wróciłaś :) ja również uwielbiam przywozić kubki z podróży, przy piciu herbaty pomagają ożywić wspomnienia z tamtych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez tesknilam bardzo;-) i za filmikami jak wrazenia po przyjezdzie oj Kalisz do Barcelonhy pewnie niebo do ziemi;D
    Pzdr:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Barcelona to miejsce, które koniecznie muszę zobaczyć. Słyszałam całą masę bardzo pochlebnych opinii i wiem, że prędzej czy później uda mi się tam dotrzeć.
    Czekam na nowy film na YT, tęskniłam :)

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzydka pogoda u ciebie? W Warszawie taki upał!
    A Barcelona cudna, zazdroszczę aż 2 tygodni tam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację z pobytu, może jakieś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tęskniłyśmy? Nie... BARDZO TĘSKNIŁYŚMY! : )) Taaaak, taaak ! I ja czekam na relację, zdjęcia filmiki i więcej Ciebie :) Buziaki Piękna;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wyjazdy są potrzebne :) sama byłam teraz nad morzem i niby kilka dni a tak rozjaśnił mi się umysł :) oderwałam się troszkę od rzeczywistości.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!