poniedziałek, 26 sierpnia 2013

zakochana w czerwieni....

witajcie!

odkąd pamiętam kochałam czerwień, ale tylko w formie lakieru do paznokci. Czerwone paznokcie u stóp i dłoni zawsze wyglądają dobrze i dodają elegancji. Natomiast do samego koloru sensu stricte podchodziłam dość asekurancko....myślałam, że czerwień (w moim przypadku) jest zupełnie nietwarzowa!


Od pewnego czasu (zaczęło się dość niewinnie, bo od czerwonych zasłon w mieszkaniu) patrzę na czerwień zupełnie inaczej, przykuwa moje oko!


Może na czerwone spodnie, czy buty się nie odważę...ale w tych dwóch czerwonych bluzkach zakochałam się absolutnie!


**wybaczcie, że pogniecione, wyjęłam je świeżo z pralki:-)**








czerwień to jest to!

kolor miłości i energii :-)


Bluzka z napisem "ohh! boys" pochodzi z Bershki, natomiast bluzkę z "dobrą karmą" kupiłam w Zarze :-)



Czy Was również dopada czasem taki fetysz kolorystyczny? 

buziaki,

Asia

26 komentarzy:

  1. Bluzki mega!!
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak jeszcze nawiasem, to jesteś moją jedną z najulubieńszych Youtuberek :D (na YT sub. Cię pod inną nazwa) :].

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czerwień, ta na paznokciach to zdecydowanie mój kolor :) uwielbiam :) koszulka Ohh Boys jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogniste!!! :) i super na sezon jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja chyba nadal się nie mogę przekonać do ubrań w kolorze czerwonym i uważam, że się ze mną 'gryzą' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię niekiedy ten bardziej żywszy kolor, ale t-shirty i napisy wymiatają :) Oh Boys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o czerwień lubię ją w dodatkach - od jakiegoś czasu marzę o czerwonych szpilkach ale jakoś jeszcze takowych nie mam :(
    Zapraszam do siebie http://anowiw.blogspot.com/
    Może do obserwacji? Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka z Zary jest MEGA !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu też miałam 'fazę' na kolor czerwony i mam z tego okresu kilka czerwonych t-shirt'ów ;-)Twoje koszulki mają świetne nadruki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. same fajne rzeczy ;) koszulka boys bardzo w moim styylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za to ubrania czerwone lubiłam, a lakieru nie. Teraz mi się pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już od dłuższego czasu mam ochotę na czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwony to nie moj kolor, aleee koszulki przeswietne!

    zapraszam do mnie jak masz ochote ;) http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z czerwone preferuje jedynie usta:D:D odzież odpada:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio byłam na zakupach i kupiłam sobie koszulę czerwoną w czarne cętki ; jest super

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!