niedziela, 15 września 2013

coś dla łasuchów!

robi się coraz zimniej, ochota wychodzenia na zewnątrz właściwie żadna.... niestety! natomiast ochota na pyszności rośnie... oj rośnie ! :P


kawa to rytuał (a że mam ekspres to przyjemności sobie nie szczędzę), ciacho do kawy to raczej opcja i raczej na niedzielę :)



malinowe z galaretką, moje ulubione!



kolejną pychotką (ale to już dla starszych osób:) jest likier pomarańczowy z aromatem tequili. Kupiłam go w Lidlu, za 20 zł, tanio i pysznie! jeśli ktoś lubi takie smaki :) (na jesień idealny!) 



kawę z ekspresu pijam przeważnie czarną, czasem ze spienionym mlekiem (ale tylko wtedy kiedy chce mi się taką robić:D) Jakiś czas temu, upolowałam (również na przecenie, za ok 7 zł) Irish Cream w Tesco. Jeśli mam ochotę na kawę na słodki, dolewam sobie odrobinę. Smakuje wybornie :-) 



a Wy jak umilacie sobie ten jesienny czas? :)


buziaki,


Asia

21 komentarzy:

  1. ja najczesciej wcinam jablka, jak mam ochote na slodkie :D, ale paczek tez bywa, raz na tydzien czy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Umilam sobie ciepłymi herbatkami, kawką z mlekiem i gorącą czekoladą. Generalnie płynnie i ciepło :D słodkościami też nie pogardzę ;) Co do likierów, to kiedyś kupiłam w Lidlu likier mleczno-kawowy? Coś takiego. Pyszny był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawa z mlekiem i herbatniki - MNIAAAAAM!

      Usuń
  3. Z racji, ze nie lubie kawy zimne wieczorki umilam sobie goraca czekolada a jesli juz chodzi o cos mocniejszego to likier z kukulek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam dziś takie ciasto :D biszkopt masa maliny i galaretka ;D pyszności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzidzia musiała być szczęśliwa :))

      Usuń
  5. Wpadam na kawę z likierem :)
    Ciastkiem nie kuś, bo ,,rzeźbię brzuch" hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pije tylko czarna kawę bez cukru i espresso :) I uwielbiam herbatę, jesienią jabłeczniki, orzechowce i pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmm.. ta kawa musi być przepyszna ; ) a ciacho wygląda tak samo smakowicie! :) Cieszę się Asiu, że miałaś tak przyjemne i słodkie popołudnie :) Ja dzisiaj też miałam leniwą i słooodką niedzielę, ogólnie już czuję, że moja figura na tym ucierpi.. Kochana, powiem szczerze, że dziś do wyśmienitego popołudnia to mi brakowało Twojego filmiku, ale dobrze, że jesteś tu i na fb :) Buziaki i dużo energii na nadchodzący tydzień życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ulubiony placek mojej babci;) jednak jeśli je się go przez cale lato na okrągło to bardzo się nudzi;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Irish Cream mnie zaciekawił, muszę znaleźć i spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak w jesienno zimowe wieczory słodkości są dla mnie koniecznością ... niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooooooo:-( i tak się kontroluję jak mogę :)

      Usuń
  11. wczoraj akurat jadłam takie samo ciasto od koleżanki ;D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!