wtorek, 10 września 2013

nowa naszyjnikowa obsesja :-)



  



 Jeśli śledzicie mnie od dawna, wiecie doskonale, że mam słabość do pięknych naszyjników. Swego czasu oszalałam absolutnie na punkcie żółtego naszyjnika z Zary, nosiłam go prawie codziennie, do prawie wszystkiego :) Niniejszym pragnę zaanonsować, iż rzeczony naszyjnik został zdetronizowany przez swojego godnego następce - moje nowe cudo z Bershki: 












naszyjnik jest fantastyczny, bo wbrew pozorom nadaję się do wszystkiego. Wygląda fajnie do eleganckiego stroju, natomiast  z"casualowego" zwyklaka jest w stanie wyczarować coś naprawdę ciekawego. Takie akcesoria właśnie uwielbiam! 

naszyjnik pochodzi z limitowanej kolekcji, kupiłam go będąc w Barcelonie. 


przypadł Wam do gustu?


buziaki!

Asia

36 komentarzy:

  1. Naszyjnik świetny!
    A ty w związanych włosach...niemożliwe :D szkoda, że tak rzadko, ładnie ci! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S zrezygnowałaś z vlogowania na YT? :(

      Usuń
    2. Dzięki :) nie zrezygnowałam :)

      Usuń
  2. Świetny! Mam coś podobnego tylko z czerwonymi wstawkami, noszę do zwykłego t-shirtu i czarnego żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak w ogóle to mam taką samą pościel z Józka :P Nawet dzisiaj sobie ją zarzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest uśmiech jest impreza:) Naszyjnik piękny więc pasuje do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym obejrzała Twoje mieszkanko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie :)naszyjnik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zbyt szalony i chyba bym nie założyła :D
    Może rooom tour?;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda z tym czarnym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę ze taki naszyjnikowy maniak jesteś jak ja:)Naszyjnik boski!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik fantastyczny :) Choć ja niestety jestem za mała do tak dużych naszyjników, ale ty wyglądasz pięknie!
    Zapraszam do mnie - lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny naszyjnik. Ja większy szał pał mam na punkcie kolczyków niz wisiorków i naszyjników:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega jest :) A TY wyglądasz prześlicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie lubię nosić takiej biżuterii, ale u kogoś bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest śliczny! Taki niespotykany i etniczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to mnie w nim zauroczyło :)

      Usuń
  15. no fakt, jest sliczny :) ja nie bardzo lubie nosic takie naszyjniki, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalny, taki inny. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny:)
    Masz bardzo ładną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka uśmiechnięta Asia :) aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem szczerze że naszyjniki to ciężka sprawa do noszenia tak aby to dobrze wyglądało
    mam jeden i jeszcze w nim nigdzie nie wyszłam bo jakoś nie mogę się przełamać, a Ty Asiu zawsze znajdziesz takie cudeńko które pasuje do wszystkiego, jak chociażby tutaj do zwykłej czarnej bokserki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu, a nie jest on ciężki i taki jakby uciążliwy? Fakt faktem robi WRAŻENIE! Wrzucisz jakieś zdjęcia z weselicha, outfit?:* I czekamy na filmik !!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu kiedy możemy spodziewać się filmiku na YT? Tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!