czwartek, 31 października 2013

czym dzisiaj pachniesz ? :-)

no własnie? 

ja zdecydowałam się dziś na mgiełkę z Bath & Body Works, o nazwie Dark Kiss. Jak na mgiełkę, zapach jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się na ciele. 


Zapach jest dość ciężki (taki troszkę a'la kadzidło:), na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. Osobiście, kojarzy mi się z perfumami Thierrego Muglera (zwłaszcza Alien, choć Mugler we wszystkich swoich kompozycjach ma swój charakterystyczny motyw zapachowy, kto wąchał, ten wie:-) 

W Dark Kiss dominuje zapach bergamotki, piżma, jeżyny...intrygujące połączenie!  









a Wy, czym dzisiaj pachniecie? :-)


buziaki! 

Asia

23 komentarze:

  1. Ja dzisiaj Versace Bright Crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pachnę dziś Lancôme - La vie est belle:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj nie rozstaje się z zapachem Chloe Intense (czarna kokardka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dwóch dni sok z cebuli przegryzam czosnkiem. W tą organiczną nutę wplecione są lekkie aldehydy uwalniane przez Augumentin. L'eau d'infection bacterie. Która mnie przebije?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzis akurat CK one, probka ktora dostalam podczas ostatnich zakupow:) troche meski zapach, ale bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wybór na dziś jest dokładnie taki sam - Dark Kiss! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mgiełki Bath&Body Works:)
    Asiu ile kosztuje ta mniejsza pojemność?

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dziś Trussardi - My Name. Piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dzisiaj zapomniałam użyć perfum :P Za szybko wybiegałam z domu, więc mogę powiedzieć, że pachnę mydłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie mam dostępu do kosmetyków BBW. Ostatnio strasznie mi się spodobał Alien, więc jestem ciekawa, czy ta mgiełka też by mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Japanese Cherry Blossom od Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  12. victoria's secret - "bombshell forever"

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubionym jesiennym zapachem Burberry - Body :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pachnę właśnie wspomnianym przez Ciebie Alienem :)
    i Chciałam dodać, że 'przez Ciebie' zachorowalam na torbę w czachy z Paul's Boutique i jestem jej szczęśliwą posiadaczką! Dziekuję!! :)

    dziewczynaaliena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tej mgiełce :)
    Ja dziś pachnę moim ukochanym armani diamonds :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a co do tych mgiełek chcialam wypróbować ale niestety nie mam do nich dostępu a słyszałam dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pachnę tylko i wyłącznie Coco Chanel noir, na które przerzuciłam się po lżejszych Coco Madmoiselle. Codziennie. Całą jesień i zimę. Do znudzenia, choć mnie się nie nudzi:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!