środa, 9 października 2013

garść inspiracji designowych - Liban!

witajcie,


jakiś czas temu, zupełnie przypadkowo, wpadłam na facebookowy fanpage firmy Marakand, zajmującej się wyrobem przepięknych obić i mebli. Marakand pochodzi z Libanu i tam też mieści się ich sklep. 


właśnie za to kocham fejsa. Gdyby nie on, nigdy nie dowiedziałabym się o istnieniu takiego sklepu, nigdy nie zachwyciłabym się ich meblami i nie zainspirowała tym cudownym designem!


Obicia są bardzo specyficzne (podejrzewam, że nie każdemu się spodobają), tradycyjne, libańskie printy, bardzo bogate zdobienia, intensywne kolory, ogrom wzorów. Uwielbiam minimalistyczne wnętrza, najlepiej w równie minimalistycznej bieli, ale akcent, w postaci sofy, poduszek, czy pufy w proponowanych przez Marakand wzorach, stanowiłby genialny sposób na przełamanie ascetyczności surowych wnętrz.  


jestem bardzo bardzo na tak!











wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony: https://www.facebook.com/Marakand/photos_stream



ja jestem absolutnie zakochana! nie operuję zupełnie cenami, podejrzewam, że są niebotycznie wysokie, ale powzdychać i zainspirować się zawsze można :)



podoba Wam się taki design? 


buziaki,

Asia

13 komentarzy:

  1. świetne! Sama chętnie zaopatrzyłabym się w jakiś niewielki element jak pufa, no niestety sofa to jednak trochę za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo moje klimaty. Uwielbiam mocne kolory i pstrokaciznę we wnętrzach, ale one potrzebują niestety większej przestrzeni niż ta, którą obecnie dysponuję. Marzę jednak, że za jakiś czas moje mieszkanie będzie urządzone właśnie w takim arabsko-cygańskim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie takie surowe wnętrze, np. w bieli bądź szarościach, plus element w postaci takiego kolorowego mebla bądź kilku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Genialnie mogą ożywić każde wnętrze i dodać im 'pazurka' ;) również zakochałam się w nich :)
    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czytam "garść inspiracji" a tu tylko jedna strona?..ale jak zobaczyłam te zdjęcia to od wczoraj mam burzę mózgu i już wykombinowałam co i jak..teraz tylko znaleźć materiał :D Fenkjuuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszalałabym w domu z taką ilością kolorów:) Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, choć jak dla mnie tylko jako mocny akcent w stonowanym pokoju, a nie całościowy wystrój - coś jak na tym ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!