sobota, 5 października 2013

mikro zakupy :-)

cześć!!

dzisiaj najbardziej banalny post na świecie, ale chyba lubiany - zakupy! małe, bo małe, ale zawsze :)


Kamuflaż z Catrice (odcień 003), suchy szampon Batiste oraz żel pod prysznic z Nivei. 






słyszałam naprawdę wiele dobrego o tym kamuflażu, mam nadzieję, ze się sprawdzi, bo obecnie nie mam żadnego korektora. Zapłaciłam za niego 13 zł.




wreszcie w Polsce! (w drogeriach Hebe, koszt to ok 16 zł). Pachnie naprawdę cudnie - połączenie kokosa i ananasa, słodko i smacznie :D jak działa - nie wiem, to mój pierwszy raz z tym suchym szamponem :-)






a na koniec nie zakupy, lecz prezent (od mamusi:). Jestem lekko walnięta na punkcie takich wzorów (mówiłam Wam o tym już chyba ze sto razy:), do czarnych spodni, botków i np. czerwonego bluzki (albo czarnej - bezpieczniej), wygląda zabójczo :-)) Reserved. 



to na tyle, nie kupuję zbyt dużo, kolorówki to właściwie w ogóle :) 


a Wam wpadło coś ciekawego w ręce ?


buziaki,

Asia 

28 komentarzy:

  1. Wow! Marynarka mega odważna, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie używam tego suchego szamponu jestem bardzo zadowolona. O kamuflażu też słyszałam same dobre opinie. Może się na niego skuszę
    Pozdrawiam
    Z Kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten korektor i sprawdza się świetnie. Jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam ten kamuflaż, długo za nim chodziłam, zanim znalazłam go w jakiejś drogerii, a nie mam łatwego dostępu do Natury, czy Hebe. 010 okazał się za jasny na niedoskonałości, dlatego uzywam go pod oczy, oraz zakupiłam 020 do twarzy ;) teraz jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi udało się w końcu dopaść ten kamuflaż w internecie po jakimś miesiącu szukania, ale jeszcze go nie testowałam, bo jestem chora i nie robię makijażu. Mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam suchy szampon z Isany i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnęłabym ten szampon, ale w mojej okolicy nie ma Hebe :(
    Również lubię motyw panterki, ale raczej w dodatkach np. szaliki, torebki itp. Marynarka lub spodnie to chyba byłoby dla mnie za dużo (zbyt odważnie), ale ta Twoja ma rzeczywiście ładny wzór tej panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię te żele z Nivea:-) ja właśnie kupiłam kilka rzeczy w drogerii ezebra:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Batiste w Hebe??? Muszę się przejść :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować w końcu ten szampon z Batiste. Hebe mam akurat po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suche szampony Batiste - jakoś nie mogę przekonać się do ich zakupu ;p
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dostać ten kamuflaż jest bardzo ciężko w niektórych drogeriach nawet nie ma testerów poluję na niego 3 tydzien

    OdpowiedzUsuń
  13. mikro zakupy ale mega :)szczególnie marynarka i fajnie że batiste jest już dostępne w pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za swojego catrice zapłaciłam w piątek 17 zł :/ ale jest rewelacyjny ;) a batista tropical wielbię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze,że do Ciebie zajrzałam,bo akurat kończy mi się korektor z Bourjois i już miałam klikać kamuflaż z Alverde,ale w taki razem najpierw poszukam tego z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana daj znać, jak Ci się spisują te produkty:) i mam nadzieję, że zrobisz nam jakiś OUTFIT w tej marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę kupić te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To dobrze słyszałam że Batiste jest już dostępne w Polsce w drogerii Hebe :) też muszę wypróbować :) zaciekawiłaś mnie tym kamuflażem :) cena spoko oby się sprawdził :) Piękna marynarka :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Korektor catrice też już w moich zbiorach:) Spisuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie kończę ten suchy szampon. Mogę powiedzieć, że jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Również posiadam ten suchy szampon o identycznym zapachu- uwielbiam go, choć jak za dużo go prysnę, to jakoś zapach mnie dusi. Jestem ciekawa też innych wariantów zapachowych! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!