środa, 30 października 2013

nowy naszyjnik!

Wiecie doskonale, że mam mega słabość do naszyjników :-) to jedyny element biżuterii, który mogłabym nosić non stop i właściwie do wszystkiego, ot, takie moje małe uzależnienie :-)


wczoraj w H&M wypatrzyłam sobie taki (kosztował 39 zł): 







gruby łańcuch, którego określa się mianem "statement", odpicuje nawet najzwyklejszy strój :-) i tak właśnie lubię! poza tym, ujął mnie kolor, nie przepadam za biżuterią (której jest od groma w sieciówkach) o sztucznym, żółtawym odcieniu "złota". W tym przypadku kolor jest bardzo intrygujący, niby "rose gold" ale nie do końca. Na żywo wygląda jeszcze ładniej :-)


podoba się Wam? 


Asia

27 komentarzy:

  1. Asia cudowny!!! Długo czegoś takiego szukałam, jak dla mnie mógłby tylko bardziej w złoto wpadać:) Ale będziesz szaleć ze stylizacjami na jesień ;):*

    ......................................................................
    http://kateberrydaysofspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik :)
    Zapraszam do mnie
    czarnamyszka1994.blogspot.com

    Fajnie, że znów zaczęłaś kręcić filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam takiego łańcuchowatego naszyjnika ale coraz bardziej się do takiej zdecydowanej biżuterii przekonuję :)
    może pewnego dnia zagości również u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest, sama na taki bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kompletnie nie moja bajka. Teraz w zasadzie co druga gimnazjalistka takie nosi i to mnie zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się przynajmniej trochę odmłodzę :D

      Usuń
  6. Mega, mega, mega! Łańcuchy ubóstwiam w każdym kolorze. Ostatnio to mój ulubiony typ biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może aż tak nie, ale ten mi się mega spoodobał:))

      Usuń
    2. Gdybym mogła, to łańcuch nawet i do piżamy bym przywdziała.:P Choć w sumie...kto mi zabroni. Będzie tak "na 50 Centa".:))

      Usuń
  7. Przepiękny! Mam podobny, tyle że z Bershki :) Też jestem naszyjnikomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj....chyba go wreszcie kupię, chodzę wokół niego od ponad tygodnia. Bardzo dobry wybór:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie ten naszyjnik jest w twoich klimatach Asiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny :) chyba się skuszę :) za Twoimi poleceniami zakupiłam ten naszyjnik Zary :) mam w wersji miętowo-zielonej i go uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki o prawie identycznym kolorze, od prawie roku i bardzo go lubię. Zrobiłam sobie z łańcucha kupionego w markecie budowlanym, koszt chyba nie przekroczył 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo z rabatem z H&M -25% cena kusi jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam dwa dni temu w h&mie, to promocja ta brzmiała - 25 zł od kwoty 150 zł wzwyż :)

      Usuń
    2. Ale jesli zapiszesz się do newsletter'a to na maila przychodzi Ci rabat -25% na jedną wybrany produkt :) Ważny miesiąc a potem możesz i tak zrobić to samo :) już kilka razy korzystałam :)

      Usuń
  13. Naszyjnik jest genialny, podobają mi się takie spore łańcuchy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj zachwycałam się całą ścianą wisiorów w h&m
    wszystkie bym wzieła heheh

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!