niedziela, 17 listopada 2013

śniadanie!



witajcie!

śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, wiemy to wszyscy, ale czy wszyscy się do tego stosujemy? ja nie, w ciągu tygodnia, dzień zaczynam od kawy, czasem od wody z cytryną, ale pierwszy posiłek pałaszuję dopiero ok. godziny 10:00 (a wstaję o 6:00). Niedziela to dzień dla mnie, mam czas na wszystko, więc czas śniadania celebruję należycie :-) 

dzisiaj przygotowałam sobie ryż na mleku z cynamonem, cukrem trzcinowym i suszonymi śliwkami :) 


żeby mieć mniej roboty rano, dzień wcześniej ugotowałam sobie ryż i włożyłam go do lodówki. Rano wystarczy wrzucić go na patelnie, dodać odrobinę mleka i podgotować. 


do tego kawa i można pałaszować! 

pycha!


a Wy przygotowujecie sobie coś specjalnego na niedzielne śniadania? 


Asia

25 komentarzy:

  1. Ale przyjemny post wraz na niedzielę! :) Pyszne i zdrowe śniadanko:) Ja zawsze wychodzę z domu po śniadaniu, bo inaczej, to od razu bym zasłabła na jakieś kolejnej ulicy. Staram się by było zdrowe i by w miarę się dobrze odżywiać, ale wszelkie normy łamią się, gdy nadchodzą 'ulubione dni miesiąca', bo przed nimi wszyyystko się zmienia, niestety. :) Kochana, a Ty byłaś u fryzjera?:) Miłej niedzieli, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wtorek idę, boję się:))

      Usuń
    2. 3mam kciuki i z niecierpliwością na zdjęcia! :) :*

      Usuń
  2. U mnie śniadania nie są czymś wyjątkowym - a przynajmniej nie wtedy kiedy jem je sama, bo po prostu nie chce mi się wtedy robić czegoś wyjątkowego. Co innego kiedy jest u mnie mój partner;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim domku niedzielne śniadania to też takie minicelebracje. W tym dniu nie może zabraknąć jaj - głównie na miękko, ewentualnie w formie jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedzielę zaczynam od kawy z mlekiem i gazetą. Uwielbiam gdy jest cicho, domownicy jeszcze śpią. Śniadanie jem trochę później i zwykle solidne, jajecznicę na przykład albo racuchy mojej mamy:)) Pozdrawiam, świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię raczej specjalnych śniadań, ale za to jem je codziennie. Nie wytrzymałbym bez śniadania :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie skończyłam robić naleśniki :) a w ciągu tygodnia to są kanapki/płatki z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę, muszę spróbować ;) Ja uwielbiam ryz z jabłkami i cynamonem zapiekany w piekarniku... mniam... już wiem co zrobię dzisiaj na poobiedni deser;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedziela to długie powolne śniadanie na którego przygotowanie mogę poświęcić trochę więcej czasu. Zazwyczaj mam wtedy smaka na jajecznice na smalcu, chrupiące bułki z serem, pomidory. Do tego herbata z cytryną albo kawa inka....tłusto! Ale do popołudniowego obiadu mi starczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że samo zdrowie dzisiaj u Ciebie na talerzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wychodzę bez śniadania. Codziennie płatki z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj była jajecznica, niedziela to właściwie jedyny dzien kiedy nie muszę jeść w pośpiechu dlatego uwielbiam je celebrować ;) A na codzień owoce, szybkie koktajle, obręby no i zawsze woda z cytryna naczczo Z kawy udało mi sie szczęśliwie zrezygnować Za to lubię wypić jakaś w porze lunchu albo wczesnym popołudniem Miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy chyba nie zrezygnuje z kawy:))

      Usuń
  12. W niedzielę moje śniadanie trwa nieskończoność :)
    www.acupofwhitecoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię wszelkich mlecznych śniadań, ale uwielbiam kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam :) Ja swój dzień zawsze zaczynam od śniadania, czasem jeszcze dobrze nie wstanę, a już jem! ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na śniadanie, ja jeszcze wrzuciłabym tam pewnie banana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja rano zawsze łapię z lodówki, co pierwsze mi wpadnie do ręki :D a szkoda, bo jakbym znalazła trochę czasu, to taką owsiankę chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie króluje owsianka, ale tylko w weekendy niestety bo na co dzień nie mam czasu na jej przygotowywanie. ale i tak pierwsza jest kawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł, wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!