środa, 4 grudnia 2013

tusz pogrubiający Extreme Lashes Volume Mascara z Wibo, czyli tanie znaczy dobre :-)



cześć!

dzisiaj parę słów na temat tuszu do rzęs firmy Wibo. Fuksjowe opakowanie kryje w sobie maskarę pogrubiającą i płacimy za nie nie więcej niż 10 zł :-) 





szczoteczka - od razu pierwszy zachwyt! jestem przyzwyczajona do tego, że maskary pogrubiająca cechują się ogromnymi "szczotami", których zbliżenie do oka wywołuje dreszcze na całym moim ciele. W tym przypadku szczoteczka jest mała, zgrabna, nie za długa. Nie dość, że nie wywołuje u mnie grozy :), to dodatkowo dociera do najkrótszych rzęs i pięknie je podkreśla. 









odnośnie pogrubienia - tusz radzi sobie idealnie. Rzęsy naprawdę są mocno podkreślone, a żeby uzyskać taki efekt jak na zdjęciu poniżej wystarczą zaledwie dwa pociągnięcia. Oczywiście efekt możemy stopniować i nakładać kolejne warstwy w celu uzyskania bardziej dramatycznego looku, ale w dziennym makijażu nie lubię przesadzać :) Istnieje natomiast ryzyko sklejenia rzęs i pojawienia się grudek, zwłaszcza kiedy wykonujemy makijaż szybko. Nie zauważyłam aby osypywał się czy kruszył w ciągu dnia.




kolejnym plusem jest z pewnością to, że maskara nie jest wyłącznie pogrubiająca. Według mnie, spełnia ona wszystkie funkcje - pogrubia, podkręca, wydłuża, podkreśla rzęsy. Ma ładną, głęboką czerń i odpowiednią konsystencję - nie jest ani za gęsty ani za rzadki. 


to bybyło na tyle. Kolejny pewniak z Wibo (obok lakierów i linera w kałamarzu), 


polecam gorąco!



ściskam,

Asia

34 komentarze:

  1. Kupiłam ją na -40% i po przeczytaniu tej notki mam zamiar otworzyć, ale muszę się jakoś powstrzymać i najpierw wykończyć to, czego używam etraz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwicz silną wolę! tusz nie ucieknie :)

      Usuń
  2. Jak dotąd żaden ich tusz mnie nie zawiódł, nie miałam wszystkich, ale te które miałam były świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam taką żółta na wypróbowanie bo blogosfera o niej trąbiła już od jakiegoś czasu, że taka świetna, a za 5 zł żal było nie spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Daje ładny naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Wibo, ale nie miałam nigdy żadnej mascary od nich. Why? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żółty z Lovely, jest w podobnej cenie, a sprawował się wyśmienicie :) Szkoda tylko, że szybko wysechł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, tusze z Wibo stosunkowo szybko wysychają

      Usuń
  8. Miałam zielony Wibo i żółty Lovely i ostatnio właśnie ten i muszę powiedzieć, że okazał się naprawdę rewelacyjny. Po raz kolejny potwierdziło się, że wcale nie trzeba kupować drogich kosmetyków, bo te polskie, tanie świetnie dają radę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie każdy tusz od Wibo to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze tuszów z vibo...jakoś nie mogłam się przełamać, ale po przeczytaniu recenzji chyba się skuszę :)
    http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten tusz, chociaż po miesiącu stosowania zaczyna się dość mocno kruszyć :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten tusz, chociaż multi action z essence go pobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz, na początku świetnie się sprawdzał, ale później już nie było tak różowo... z niedrogich tuszy polecam lovely pump up.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten tusz:) przy rossmanowskiej promocji 40% tuszu za piątaka to żal nie wziąć:D

    OdpowiedzUsuń
  15. średnio lubię takie szczoteczki ale moim rzęsom jak widać pasują i działają na nie fenomenalnie - dużo lepiej niż silikony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wlasnie nie przepadam za silikonami :)

      Usuń
  16. tak ja też go uzywam i to już moje 4 opakowanko :) niezawodny nie obsypuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna szczoteczka, muszę wypróbować! Tyle osób go chwali

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio lubuję się w tuszach Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój obecny tusz akurat się kończy więc chyba już wiem jaki tusz teraz kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. miaałam i na poczatku nie przepadałam ale poźniej bylo juz tylko lepiej

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jej wolę jednak silikonowe szczoteczki. Może przy następnej promocji -40% po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten tusz i bardzo lubiłam, super wydłużał i lekko pogrubiał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten tusz, ale jednak wolę jego zielonego braciszka ;-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!