piątek, 27 grudnia 2013

zdrowe wytchnienie po świętach!

witajcie po świętach!


brzuchy pełne? 

ja powiem Wam szczerze, że nie objadałam się jakoś szczególnie, ale mimo wszystko świąteczne jedzenie jest bardzo ciężkie i raczej nie na mój żołądek.

dzisiaj na obiad przyrządziłam sobie sałatkę - warzywa plus kurczak okraszony moją ulubioną przyprawą, czyli curry :) 



 skład sałatki banalnie prosty: pomidor, żólta papryka, ogórek i kurczak. 



 do tego odrobina sosu balsamico - dla podkreślenia smaku. 



parę ziarenek słonecznika (które można wcześniej podprażyć) oraz żurawina.




pysznie, prosto, szybko i zdrowo - czyli tak jak lubię! :))



buziaki,


Asia

17 komentarzy:

  1. A u mnie dalej zajadamy świąteczne przysmaki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś bezmięsnie. Sałatka wygląda pysznie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie :)
    Aśka, znowu nas olałaś na YT? ;p miały być odp na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda i pewnie też smakuje cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ta miche z Ikea:)
    U mnie ze swiatecznych przysmakow mamy jeszcze spory zapas ciasta...

    OdpowiedzUsuń
  6. A my na resztkach jedziemy. Wytlumacz mi...jak to jest, ze co roku przygotowuje wszystiego o polowe mniej...a ciagle wszystkiego za duzo?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie! :) idealny posiłek na "po świętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takiej wersji jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często funduję sobie podobne miksy, a curry, kurkuma, chili, czosneczek, to towarzysze prawie każdego dania :) no bo owsianka mogłaby nie smakować tak dobrze z tymi przyprawami ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi tego brakowało w czasie świąt ;) Uwielbiam takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne połączenie :) Ostatnio mam fazę na różne sałatki.
    Kiediska wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda super smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!