poniedziałek, 20 stycznia 2014

moja wish lista po raz drugi!

cześć! 

chciejstwo rośnie, oto nowe punkty do zrealizowania!


1. 


przede wszystkim (i jest to absolutny priorytet) muszę kupić jednodniowy karnet na koncert Queens of the Stone Age (zagrają na Orange Warsaw Festival). Oczywiście ból ogromny, bo organizatorzy powariowali z cenami, ale nie ma przebacz! Widziałam ich rok temu na Openerze i był to chyba najpiękniejszy koncert na jakim byłam w całym moim życiu :-)


2. 


kolejna sprawa to książka Joanny Bator, za którą autorka została uhonorowana nagrodą Nike. Póki co zaczytuję się w Chmurodalii i naprawdę jestem zachwycona - już dawno nie miałam takiego poczucia, że czytając relaksuję się, a przy okazji nie tracę czasu, bo książka to literacka wysoka półka. Polecam! 

3. 


marzy mi się także paletka Naked 3 z Urban Decay. Bardzo dokładnie przejrzałam wszystkie blogi, na których umieszczone były swatche cieni i muszę przyznać, że są absolutnie piękne i uniwersalne. Jedyne minusy to cena i dostępność.


4.


kolejny punkt na wish liście to aparat. Moja cyfrówka z Sony jest już wysłużona i czas najwyższy aby przeszła na emeryturę :) Fajnie byłoby kupić lustrzankę, ważne aby aparat nie był zbyt skomplikowany w obsłudze, bo ja prosty technicznie człowiek jestem :-P 


5.


Serum złuszczające z Biodermy to produkt, którego próbkę dostałam od mojej dermatolożki. Starczyło co prawda tylko na 3 razy, ale efekty były widoczne i naprawdę zadowalające. Nie działa tak inwazyjnie jak Triacneal z Avene i nie spowodował u mnie wysypu nieprzyjaciół. Fajny produkt i również zachwalany na Wizażu. 

6.


kiedy kontrkultura wchodzi do mainstreamu....czyli Patti Smith w Zarze ;-) 
bardzo bym nosiła, oj bardzo!



to by było na tyle... Wam też coś wpadło w oko? :-)


buziaki,

Asia

18 komentarzy:

  1. Serum z Biodermy polecam, uzywalam rok temu w zimie.
    Bardzo chcialabym przeczytac jakas ksiazke Bator, dawno nie mialam w rekach dobrej polskiej literatury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polecam Ci książkę Bator. To jedna z najlepszych rzeczy jakie czytałam w minionym roku. :) Jeśli chodzi o paletkę Naked 3 to słyszałam, że tym razem kolory są mocno różowe. o_O Jedynka była dość neutralna, dwójka (którą posiadam) jest dosyć ciepła, a trójka różowa...nie wiem czy to najlepsze zestawienie dla ciepłej tonacji, sama bym się nie zdecydowała, ale cóż, nie miałam jej w rękach i nie sprawdzałam organoleptycznie. :) Czytałaś może "Poniedziałkowe dzieci" Patti Smith? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny na Orange sa z kosmosu :/ Miałam plany, ale już nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie...weszłam, żeby się pożalić :) Tak mnie nakręcili listą wykonawców, że teraz czuję się jakbym miała depresję..a zawsze powtarzam sobie "obniż oczekiwania i nie napalaj się" :)

      Usuń
  4. Naked 3 kusi mocno! Dawno już żadna paletka tak bardzo nie siedziała mi w głowie.
    Książkę Bator mam na liście 'do przeczytania' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bator niedawno czytałam :) Ciekawa książka, ze specyficznym klimatem, ale niestety sporo można jej zarzucić (wypowiadam się jako polonistka :)). Mimo wszystko pozycja warta przeczytania, ale tylko wtedy, jeśli nie boisz się koszmarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co takiego konkretnie? (pytam z ciekawości:-)))

      Usuń
  6. Asia chociaż z postem wróciła, suuuuper! :) Dobrze, że jesteś :D Ja jestem najbardziej za tym, żebyś kupiła nową lustrzankę i nagrywała dla nas wielu wyczekiwane filmiki !! :D (Egoistyczne? Niiieee :P )
    Bardzo ciekawa lista życzeń :) Mam nadzieję, że się szybko spełni ! : )) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Naked 3 jest zbyt różowa, ale z chęcią przytuliłabym do piersi Naked 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie muszę mieć paletę Naked 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym wybrała się na Florence and the machine <333

    OdpowiedzUsuń
  10. hello!!
    Moja kilometrowa jak zawsze lista, też zawiera lustrzankę!
    I ciągle czytam i czytam w necie, która z nich jest najlepsza!
    Im więcej czytam, tym mniej wiem :o
    Paletką też bym nie pogardziła, mam 2 i kocham nad życie :)
    buziole Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś rok temu odkryłam twój blog i stwierdzam że strasznie brakuje mi dawnej Asi.Kiedy nagrywałaś i dodawałaś częściej posty, jak cie podziwiałam że można tak świetnie wyglądac i zainspirowałaś mnie żeby bardziej o siebie dbac. Pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ostatnio naprawdę jestem do dupy :(

      Usuń
  12. Wcale nie! Dziś jest nawet nowy post;)Nawet zaczęłam przeglądac od nowa twoje stare filmiki,bo z ogromną przyjemnością się ciebie oglądało.Masz dużo do powiedzenia i jesteś bardzo pozytywna.Świetna z ciebie babka !;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiekszosc tych, ktorzy kupia ta koszulke o Pati Smith nie slyszala :/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!