poniedziałek, 3 marca 2014

Oscary 2014 - kreacje i przemyślenia :-)

witajcie! 


miałyście okazję zarwać nockę i poświęcić ją Oscarowym emocjom? ja niestety nie, natomiast poranek spędziłam pijąc kawę i przeglądając kolejne strony poświęcone relacjom z tego wydarzenia. 


przede wszystkim bardzo cieszą mnie Oscary dla Matthew McConaughey oraz Jareda Leto za pierwszo i drugoplanową rolę w filmie "Witaj w Klubie". Ponadto, zasłużona nagroda dla Cate Blanchett oraz Lupity Nyong'o (chociaz do ostatniej chwili obstawiałam Jennifer Lawrence:) 

czy "Zniewolony" zasłużenie otrzymał nagrodę na najlepszy film? nie wiem, ale poprawność polityczna to niewątpliwie istotny czynnik w kwestii nagrodzenia tego filmu :) 




a teraz to co tygryski lubią najbardziej....kreacje oscarowe! :D






zdecydowanie moja ulubiona stylizacja! Jared Leto we wspaniałym garniturze od Saint Laurent, którego idealnym dopełnieniem jest figlarna, czerwona muszka. Facet umie się ubrać, trzeba mu przyznać! 




suknia Camili trochę przekombinowa i zniekształcająca sylwetkę, natomiast kolor pięknie podkreśla jej karnację! poza tym, oni są tak piękni, że kupuje ich nawet w worku jutowym! 



kolejna faworytka. Uważam, że kreacja Sandry była jedną z najpiękniejszych. 



kreacja Kate Hudson to sukienka, która jako pierwsza przykuła moją uwagę. Cała stylizacja jest bezbłędna, idealnie podkreśla filigranową sylwetkę aktorki, przy czym zachowane są proporcje. Stylowo, glamour, Kate rządzi! 


Jennifer Lawrence (oczywiście w sukni Dior:-) również wyglądała bardzo ładnie - ten marchewkowy odcień pięknie komponuje się z jej karnacją. Natomiast wydaję mi się, że Jennifer to taka laska po której widać, że najlepiej czuje się w dżinsach i trampach :-) 



Charlize Theron to kobieta posągowa, wygląda obłędnie właściwie we wszystkim:-) natomiast odnoszę wrażenie, że sukienka nieco uwydatniła dość szerokie barki/ramiona aktorki. 



Cate Blanchett jest ucieleśnieniem klasy. Sukienka Armani jest piękna, poprawna i bardzo pasująca do urody Cate:-) 



Lupita w Pradzie stylizowana na księżniczkę :-) Mimo, że nie przepadam za takimi słodkimi kreacjami, to trzeba przyznać, że zdobywczyni Oscara wygląda zjawiskowo. 



Brad wygląda super (ale przystojny facet w dobrym garniturze zawsze będzie wyglądać bezbłędnie:-) Angelina natomiast...nieco rozczarowuje. Sukienka sama w sobie jest piękna, choć mam wrażenie, że dodaje lat. Poza tym, przy tak dużym biuście zabudowana góra wygląda ciężko i przytłaczająco - zwłaszcza w przypadku tak delikatnej sylwetki, jaką ma Angie. 




a z serii dziwactw....


nie wiem za bardzo o co chodzi...ale Pharrell popłynął i to trochę za bardzo :-) przy żonie wygląda jak 10latek, prowadzony przez panią nauczycielkę za rękę.... efekt komiczny i dysproporcja właściwie w każdym możliwym aspekcie! 


i to wszystko,


buziaki dla Was, 

Asia 

16 komentarzy:

  1. Pharrell faktycznie jak uczeń wygląda:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeniffer Lawrence piękna czerwona suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pharrell mnie rozwalił xD Natomiast kreacja Sandry fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brad i Angelina zawsze wyglądają pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaczę nad Angeliną...Tak ją kocham, a ona mi w twarz daje tą sukienką :( Gdybym nie wiedziała, że ma sztuczny (czyt. wysoko umiejscowiony) biust, to pomyślałabym, ze wisi tu do pępka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pharrell przekombinował na maksa...
    Ja dziś rano miałam okazję zerknąć na kreacje w programie śniadaniowym gdzie pojechali po każdym.
    Mi najbardziej podoba się kreacja Lupity jest prosta z pięknego materiału i przez to zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam okazję(i motywację do siedzienia do 6rano) oglądać galę, musze przyznać że nie żałuej zarwanej nocy, oglądanie na żywo było czymś fajnym. O Pharrell się nie będę wypowiadać szkoda słów na jego strój, nie odpowiadała mi tylko gospodyni gali, próbowała być zabawne ale bardziej denerwowała... Leo niestety nie dostał oskara, przegrał z Matthew, Matthew zasłużenie wygrał tak samo Leto:)
    Ale ogólnie polecam każdemu kto nie miał jeszcze okazji oglądać gali online, na prawdę warto(wiadomo jeśli na następny dzień nie trzeba iść do pracy/szkoło:D) Miałam nadzieje że Jennifer jednak dostanie oskara,

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne suknie Cate i Sandry!!! Mnie sie Jennifer akurat nie podoba, cos nie tak z twarza, chyba makijaz pomniejsza jej oczy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę przeboleć że Leo bez Oscara.. rozumiem że Matthew fenomenalny, że konkurencja duża...ale czy szanowne jury nie zauważa że Leo to talent, który pojawia się raz na baaardzo długi czas i nie zapowiada się prędko taki kolejny fenomen aktorski ? :) No nie mogę odżałować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Leto najlepszy. Po prostu najlepszy! Bardzo za niego trzymałam kciuki. Szkoda trochę Leo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się suknia Sandry. Stylizacja Leto nie przemawia do mnie wogóle

    OdpowiedzUsuń
  12. Cate Blanchett i Sandra - najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło, że podsumowałaś to, czego nie zobaczyłam! świetny post

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo trafne komentarze, mam dokładnie takie same odczucia. Ostatnie zdjęcie mnie ubawiło, nieco większa torebka Pani Pharrell i byłby dziennik lekcyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie zdecydowanie wygrała amy adams, kreacja przecudowna!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!