wtorek, 22 kwietnia 2014

kocham wiosnę! - duuuużo zdjęć :-)


cześć!

dzisiaj post na luzie, przedstawię Wam parę fotek z przedwczorajszego spaceru. Pogoda dopisała, uwielbiam słońce i Gołuchów (jeżeli kiedykolwiek będziecie w okolicach Kalisza, koniecznie zajrzycie), ta kombinacja bardzo mnie relaksuje:-)





świat widziany przez moje okulary, niekoniecznie różowe;-)))






1,5 tygodnia moich hybryd i żadnego odprysku, kocham ten wynalazek! :D



torebka z Carry. 


a Wy zaliczyłyście już wiosenny spacer? 

jeżeli nie, to do dzieła! :-)


buziaki,
Asia

21 komentarzy:

  1. Beautiful <3
    PS.Asiu,czy bluzka jest z C&A?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Ty:-) ach ślicznie Ci w tych okularach:-) ja również kocham wiosnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny masz ten kolorek włosków :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie tylko zaliczyłam spacer ale i pierwszy trening wiosenny na ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pozytywnie! :D
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aajjj te zdjęcia pod słońce... :p
    A wiosna jest PIĘKNA! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również od jakiegoś czasu zakochałam się w hybrydach, idealny wynalazek dla gospodyń takich jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty! :)) Kochana, a skąd te trampeczki?:D ;)) Ach, jak Ci zazdroszczę, że masz taką dużą płytkę, że krótkie paznokcie są EXTRA! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś fotogeniczna, zazdroszczę.

    Btw. jak na 1,5 tyg masz bardzo mały odrost :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gołchów i żadnych zdjęć z żubrami?! Tak nie można :D! Dwa miesiące temu nosiłam ten sam kolorek hybryd :). Swoją drogą, jeśli jesteś z Kalisza to z ciekawości zapytam, gdzie je robisz :)? Ja z czystym sumieniem polecam Yasumi! Pozdrawiam!
    http://just-eddie-2014.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tam:) Świetne miejsce:) Polecam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!