czwartek, 10 kwietnia 2014

rewolucja!

witajcie!


z góry przepraszam Was za nieobecność - ostatnimi czasy jestem bardzo zalatana, dużo pracy, trochę zmian, a o najważniejszej dzisiejszy post :)

mianowicie....





przeprowadzam się! póki co jest tak, że nie ma nic :), ale z biegiem czasu ten stan na pewno ulegnie znacznej modyfikacji :-) Jeżeli chcecie, to bardzo chętnie będę umieszczać tu posty traktujące o tym jak zmieniają się wnętrza, póki co bardzo surowe i raczej mało zachęcające :) 

chcecie? 


poniżej kilka inspiracji:


cudowna kanapa w przepięknym kolorze, moje marzenie!
 o lodówkach SMEG pisałam już na facebooku. Chcialabym mieć lodówkę wolnostojącą, natomiast nie wiem czy nie zdominuje pomieszczenia. Ale musicie przyznać, że przykuwa wzrok :)


 piękna łazienka w stylu art-deco. Bardzo prosta, nowoczesna, podoba mi się czarna wanna i posadzka :) 

 dywan z Ikei, na pewno będzie mój! :) uwielbiam połączenie czerni i bieli 

 idealna kuchnia i znowu nieśmiertelne połączenie bieli i czerni :) martwią mnie jedynie te białe fugi, obawiam się, że mogą się bardzo brudzić.

 marokańska posadzka pod wanną <3

 przestrzeń! jestem minimalistką, wolę, kiedy jest mniej niż więcej - wszystkiego :) i obowiązkowo jasne wnętrze plus drewniana podłoga :)
marzy mi się taka reprodukcja w pokoju dziennym nad sofą. Roy Lichtenstein to mistrz! 


uff, to tylko mały skrawek inspiracji, wciąż mam chaos w głowie :-)

trzymajcie kciuki, abym sobie ze wszystkim poradziła! 



Asia

36 komentarzy:

  1. Patrząc na inspiracje wyczarujesz piękne wnętrza :)
    Będę czekać na aktualizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :) Wiem, że to dziwne, ale ja lubię przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie pokazuj! Ja jestem przed remontem kuchni i zupełnie nie mam pomysłu, coś mi się spodoba, a za chwilę zmieniam decyzje. Ciekawa jestem co wymyślisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też co chwilę zmieniam decyzję, heheh :)

      Usuń
  4. Ja też z niecierpliwością czekam na wpisy o postępach w urządzaniu mieszkania. Ja mam ten etap już za sobą i powiem Ci, że ciężko było, bo miałam mnóstwo pomysłów ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że lubisz podobny styl do mnie :) Jeżeli szukasz inspiracji to mam na blogu sporo wpisów z jasnymi wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeprowadzka, remont własnego gniazdka itp. to z jednej stronie jedne z najfajniejszych i najbardziej satysfakcjonujących działań w życiu, a z drugiej... istny koszmar :) Sama przeżywałam to 2 lata temu, a już przygotowuję się powoli do kolejnego remontu :P Trzymam kciuki i czekam na posty z postępami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz jaka jestem zestresowana :P

      Usuń
  7. Trzymam kciuki:) jestem strasznie ciekawa tych postów, uwielbiam dekorowanie wnętrz:) ta fioletowa sofa, jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak najbardziej chcę zdjęcia przechodzących metamorfoz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A to nie mieszkalas w swoim mieszkaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam i mieszkam nadal :)

      Usuń
    2. To skad tak nagła zmiana ? :) Chyba jeszcze niedawno wspominalas o planach przemalowania ścian w kuchni :)

      Usuń
  10. O jeju jeju! Właśnie się zastanawiałam co tu za posucha postowa ;) Teraz już wiem, bo sama walczę z remontem i wiem ile to pochłania czasu i energii.

    No właśnie, do niedawna cieszyłaś się własną kawalerką, a tarza takie zmiany? Cóż to się dzieje?

    Tak, chcemy posty mieszkaniowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasno w kawalerce, a mi wszystkiego przybywa,haha:)))

      Usuń
  11. Lodówki Smeg są świetne. Mi marzy się kuchnia w stonowanych kolorach, zielone dodatki i wielka zielona lodówka:) A co do wnętrz to czekam na aktualizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zobaczę efekt końcowy :) Też jestem minimalistką i marzy mi się jasne wnętrze, drewniana podłoga i jakiś jeden zdecydowany kolor, np. fuksja w postaci fotela, dywanu albo poduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w urządzaniu! Łazienka i kuchnia cudne - coś w moim stylu:) Oczywiście chętnie będę śledziła Twoje postępy dlatego jak najbardziej jestem na TAK- umieszczaj tutaj nowości...
    Zapraszam do siebie:
    http://anowiw.blogspot.com/
    lub
    http://ciazamija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Reprodukcję Lichtensteina mam w swoim pokoju w domu rodzinnym, chyba nawet na pierwszych filmikach było widać ten obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w przeprowadzce. Zapowiada się ciekawie :D Ale ja w sumie pisze komentarz nie w związku z tym, ale olejkiem tamanu, o którym pisałaś wcześniej. Dziewczyno ! uratowałaś mi nim twarz :D Moja buzia jest teraz idealna ! Bardzo Ci dziękuje za to :*

    http://mankutkafashion.blogspot.com/

    Buziaki Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią będę obserwować Twoje rewolucje mieszkaniowe :-) Uwielbiam takie posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w urządzaniu, koniecznie pokazuj postępy!

    OdpowiedzUsuń
  18. mam kuchnię w kolorze czerni i bieli-wszyscy mi odradzali czarne kafle ale dopięłam swego i teraz wszyscy się zachwycają ;) białej fugi nie polecam! ja mam czarną fugę/czarne kafle i wygląda to miodzio ;) super inspiracje ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. no, myślę o szarych fugach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy urządzałam mieszkanie chciałam kupić lodówkę w stylu lat 60-tych, obłą i piękną. Niestety ceny mocno mnie przerosły, dlatego mam zwykłą. Ale jeśli kiedyś będę zmieniać urządzenie kuchni, to na pewno zastanowię się nad taką właśnie lodówką.

    OdpowiedzUsuń
  21. SMEGa uzywalam przez rok i oprocz pieknego pastelowego koloru nie podobalo mi sie w niej nic. Oczywiscie ilu uzytkownikow tylko zdan, ale moim zdanie jakosciowo bardzo slabe lodowki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, czy chcemy?! To jest pytanie retoryczne, OCZYWIŚCIE, ŻE TAK!!!! Ja już nie mogę się doczekać :)) Masz świetny styl!!! Jesteś niesamowitą kobietką, dla mnie mega dużą inspiracją, jeśli chodzi o modę, kulturę i wnętrza! Już nie mogę się doczekać i jestem mega szczęśliwa, że wróciłaś z postami, FILMIKAMI, coraz więcej zdjęć na fb, bo dodajesz mi energii !!!! Bajka :* I wszystkiego, co najlepsze, Kochana!!! Powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią będę oglądać przemiany twojego wnętrza. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na fotorelacje z metamorfozy tych pomieszczeń! Powodzenia Asiu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!